Gå til innhold

Skummel dag, som endte godt, håper jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte til føden i 12 tiden i dag og fikk beskjed om å komme opp for en sjekk pga lite liv siden fredag. Kom opp i halv 1 tiden og fikk ultralyd. Jm begynte å sjekke, men stusset litt da hun kom til hjertet. Var en litt rar rytme til tider. RIngte til en annen som kom å så, og de ble da i tvil om aorta og en annen blodåre ( lungehovedåren hvis jeg ikke husker helt feil) lå riktig. Det så ut som om de lå parallelt, og de skal krysses.

Ble ganske skremt da jm fortalte at HVIS det var slik måtte jeg videre til sjekk hos en spesialist på sykehuset på torsdag, og evt videre til riksen, hvor jeg i værstefall måtte født og lille jenta måtte opereres rett etter fødsel

Ble fulgt ned på ultralydavdelingen, men da vi kom ned der hadde tulla snudd seg, så det var umulig å se noe pga skygger. Ble jo ikke mindre redd ettersom tiden gikk.

Men tilslutt fikk de greie bilder, og konkluderte med at det så bra ut og at jeg ikke trenger bekymre meg mer.

Skal opp til ny sjekk om to uker da, for de var enige om at det var noe rart med rytmen.

Prøver å tenkte at de første nok så feil, de er jo ikke like godt trent i å se slik som de jeg var hos sist, men redselen for at det skal være noe galt med lille jenta sitter jammen godt i. Håper bare hun ligger godt til når vi skal til kontroll slik at de får sjekket helt skikkelig....

Men godt å skrive det ned ihvertfall. Og dt går nok bra:) xxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner at du ble bekymret ja!

håper alt står bra til med lille babyen din og at neste sjekk viser at alt er ok :) skulle det være noe galt, så ordner det seg nok det og! :) tenk positivt!

lykke til!

Skrevet

Lykke til på neste sjekk!

Enig med deg da, alt er sikkert helt fint:)

Skrevet

det går nok så bra skal du se, men jeg skjønner at du ble redd og bekymret.

lykke til og kos deg med magen :)

Skrevet

Takk,takk. Godt jeg har dere å betro meg til:) Føler ikke for å begynne å ringe rundt til venner og familie siden det ikke er sikkert at noe er galt. Holder at jeg er bekymra, og pappaen da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...