Gå til innhold

Id pudder - jeg klør meg i hel!! :o(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte Id pudder hos en hudpleier. betalte 600 kr for startpakke med 3 forskjellige pudder + kost. prøvde den nå, og etter en liten stund beg jeg å klø i fjeset. og d klør virkelig!! holder på å bli gal her. tenkte jeg bare fikk bite tenna sammen, i håp om at d skulle gå over. men nå får jeg bare vaske d vekk. d var de pengene =(

andre som har reagert på id pudderet?? jeg pleier aldri reagere på noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender den opp igjen jeg...

Skrevet

Jeg er en sånn som reagerer på "alt", men har ikke hatt problemer med ID pudderet...

Merkelig, kanskje det er noe av mineralene du ikke tåler da?

Skrevet

Hvis du reagerer allergisk, så tror jeg du kan levere det tilbake og få enten tilgodelapp eller pengene tilbake. Jeg hadde skikkelig allergisk reaksjon fra en krem fra Lancome og fikk pengene tilbake.

Skrevet

Jeg reagerte på det, har ingen allergier fra før eller noen ting. Har heller ingen problemer med huden på noe vis, men det pudderet der ga meg kløe i ansiktet i solen, spesielt rundt øynene. var penger i dass for min del også.

Skrevet

venninnen min klødde seg også ihjel av det pudderet - til hun fikk tips om å ikke gni det så voldsomt inn i huden, eller jobbe for mye med kosten på huden.

Da hun modererte seg litt forsvant kløen:-D

Skrevet

Hei. Det høres ut som om du reagerer på kostene!! Det er dyrehår og noen reagerer på de! prøv med annen kost. Og ikke ha for mye pudder på! Lykke til...

Skrevet

Jeg brukte ikke kosten så mye, så det er nok desverre ikke der det ligger. men skal likevel prøve... furter masse nå ja... typen bare ler av meg, for jeg vil liksom ikke vaske d av heller...

Skrevet

Oj!! Ser jeg ett lite håp her :) da skal jeg prøve med en annen kost i morgen. takk for tipset!! :)

Skrevet

Jeg reagerte på kostene

Reagerer på all slags bustekoster i anskiktet.. Så aner ikke hvordan jeg skal få på meg det pudderet..:P

Skrevet

Jeg reagerer ikke på mine gamle koster, så her aner vi ett lite håp :P

Skrevet

jeg klør også. Mest i panna hos meg.

Men fant etterhvert ut at hvis jeg ikke tar på så mye pudder og arbeider det så fælt inn, så klør det mindre.

Kanskje du må la deg gå noen dager og bare prøve deg litt frem

Skrevet

Id inneholder et stoff som heter besmooth eller noe slikt, og dette stoffet er det mange som reagerer på. Det finnes andre mineralpudder som ikke inneholder dette stoffet, feks everyday minerals. Men det er det stoffet som gjør at id smelter så bra inn i huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...