Gå til innhold

All ære til dere aleneforeldre!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært alene med snuppa på 2 år i snart 2 uker (mannen er på kurs) så vil jeg bare uttrykke min dypeste beundring for dere tapre sjeler der ute som er alene med ansvaret på full tid!

Dere skal være stolte av dere selv, og jobben dere gjør. Ta vare på dele selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk takk.

 

 

Skrevet

TAKK:-D er veldig stolt jeg hvertfall:p

Skrevet

En arbeidsgiver sa en gang til meg på jobbintervju at om jeg maktet aleneforelderrollen og samtidig jobb - så sidestilte han meg med en leder av en mellomstor bedrift! Kunne ikke sagt det bedre selv! Hurra for oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...