Ny sneip i juni 2009! Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Etter å ha vært alene med snuppa på 2 år i snart 2 uker (mannen er på kurs) så vil jeg bare uttrykke min dypeste beundring for dere tapre sjeler der ute som er alene med ansvaret på full tid! Dere skal være stolte av dere selv, og jobben dere gjør. Ta vare på dele selv!
noLadyjustME Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 TAKK:-D er veldig stolt jeg hvertfall:p
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 En arbeidsgiver sa en gang til meg på jobbintervju at om jeg maktet aleneforelderrollen og samtidig jobb - så sidestilte han meg med en leder av en mellomstor bedrift! Kunne ikke sagt det bedre selv! Hurra for oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå