Gå til innhold

Hvilken trampoline anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt redd for å kjøpe samme som han gutten som døde hadde.... Tror det er den de reklamerte for på plantasjen denne uka??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte å kjøpe litt dyrere trampoline, vi. Fra jumpking.no. Veldig godt fornøyd, virker veldig trygg og grei. Hatt den fra i fjor vår, og føler oss rimelig trygge når ungen hopper og spretter rundt, og deiser i nettet, ramler ned og gliser... :-) Aldri mer enn to små om gangen, evt. en stor unge. Vi hadde da heller ikke noe valg, da, når sant skal sies... Vi har ikke plass til sånn "normal-stor" trampoline, og den eneste jeg fant til vettug pris i litt mindre størrelse, var fra Jumpking. Fikk den levert på døra.

Skrevet

Søren, så kjapp jeg er til å lagre i kveld, da......

Ville forresten aldri kommet på å kjøpe sånt som trampoline eller andre sportsartikler fra f.eks. Europris. Min erfaring er at Europris og kvalitet er to ord som så absolutt ikke hører sammen... Man får som regel det man betaler for!

Skrevet

Hvor stor er den da? Vi har god plass, men vil likevel ikke ha den største. Synes 4 meter i diameter er for stort... Pris?

Skrevet

Ekstraleker har vel en som er 3,5 meter el noe... husker ikke helt pris, men lurer på om det kan være rundt 2000kr. (inkl sikkerhetsnett)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...