løveprinsen <3 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hvilken vippestol og stellebord har dere kjøpt/ skal kjøpe? Hva tror dere om baby bjørn sin vippestol? 2 vanskelige kjøp dette synes jeg. Har alt det andre halt klart:-)
2 søte små gutter Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Vippestol skal vi ikke ha. Hadde til førstemann og den ble minimalt brukt,han likte mye bedre å ligge på et teppe gulvet. Stellebord må vi jo ha, vi går nok for en stellekommode denne gangen også, men forhåpentligvis finner vi en med bedre kvalitet enn den forrige som datt helt i fillebiter etterhvert (billig,ukjent merke...)
MKS mor til 2-tette Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hei, Har babybjørn sin og er kjempefornøyd. Har stellekommode med badekar, som vi fikk av noen venner.... Ellers hadde jeg valgt Ikea løsning. Lykke til
junijente fikk julijente Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Vippestol har vi ikke tenkt på enda. Men stellebord har vi fått, godt brukt til 3-4 barn før. Det er en sånn kommode hvor badebalja ligger i den øverste skuffen, men kan tas ut så skuffen kan brukes når barnet ikke bader der lenger. Regner med at dette fungerer helt fint for oss, og synes det er greit at det kan brukes som ren kommode senere. Jeg har egentlig ikke satt meg så mye inn i stellebord-verdenen, siden vi ble lovet dette bordet ganske tidlig, men tenk litt på hva du vil at stellebordet skal være, og hvor god plass dere har. Vil du bare ha et bord til å skifte bleier på, eller skal det være med badebalje? Trenger du skuffer/hyller til å oppbevare klær/bleier/kremer osv i? Vil du at stellebordet skal kunne brukes som et annet møbel senere? Har dere plass til et stellebord?
MaybeAgain Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Baby Bjørn vippestol er genial. Og den fineste. Finnes mange plastikkaktige med sykedeliske mønster på der ute.... Vi har brukt vår mye. Grei å ta med på familiebesøk slik at babisen hadde noe å sitte i - pakkes nesten helt flat. Og reddet oss mange ganger i den perioden hun hadde kolikk og var utrøstelig. Vippingen gjorde susen npr armene var utslitt... Vi har et rådyrt designer stellebord - fordi mormoren kjøpte en rådyr designer seng. Og vi ville ha stellebordet som matchet. Men det finnes masse fint der ute til en billig penge. Vil anbefale noe i tre - mer solid, og som har skuffer og oppbevaring under. Vi har det på soverommet, og bruker det også til klesoppbevaring og bleieoppbevaring etc etc. Bading m.m. tar vi heller i tummy tubben på badet. Helt greit og lillejente elsker og plaske der. Lykke til med valget.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Vi har ikke tenkt noe særlig på vippestol enda. Babyen skal jo ikke sitte så mye helt i begynnelsen, så vi kommer ikke til å prioritere å ha vippestol i hus før fødselen. Men det jeg har hørt om vippestoler er at baby björn er bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå