Gå til innhold

Parkdress til 9 mnd gammel unge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han krabber rundt i hagen og sliter ut de vanlige buksene sine. Hvor kan jeg få kjøpt parkdress på nettet til en unge på 9 mnd? Har googla litt og funnet ut at Leketøy har en ganske billig en, men når jeg googler Leketøy så får jeg opp alt annet enn parkdresser. Gidder jo ikke legge masse penger i en dress når han er så liten.

Hjelp meg a` jenter...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leketøy, er det Stormberg sine dresser? Prøvde å finne dem idag, men G-sport fører ikke Stormberg visst, så da fant jeg ikke noe idag... Sikkert Intersport som fører det... Men, uansett, gutten min er 8 1/2 mnd, så siden jeg ikke fant Stormbergdress kjøpte jeg en grønn dress med bomulls"fôr" på KappAhl til 249 kr. Svigermor jobber i barnehage og mente denne var helt grei for lillegutt å bruke ute og åle seg rundt i nå på våren.

Skrevet

Jeg vet ikke om Leketøy er Stormberg sine dresser. Håpte at noen her visste det jeg :-)

Ja det er jo noe sånt noe jeg hadde tenkt, en billig og enkel en til hans bruk. Så kanskje jeg heller burde reist innom sportsbutikk, coop, H&M o.l. Men hadde håpt jeg kunne finne noe billig på nettet.

Flere?

Skrevet

Hehe... Ja, nettet er jo greit å handle på! Prøvd Spar Kjøp??

Skrevet

Jeg kjøpte Refex dess til mini da han var på den alderen. Har vært kjempefornøyd med disse, (kr 250,-)

Leketøy dressene er Stormberg sine:) Disse selger de ihvertfall på Coop OBS

Skrevet

Takk for hjelpa begge to. Da skal det bli parkdress til krabber`n :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...