mai mammaen til to Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 endte opp med å kjøpe en god del klær til snuppa.. og litt små plagg til meg selv.. skulle hvis ikke dratt der jeg...hehe.. men fant den fineste kjolen til snuppa da. helt nydelig... gleder meg til hun skal ha den på seg i 2 års barnebursdagen sin på lørdag.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Vennesalg?? Solgte de venner der?? haha.. Oki.. Jeg har veldig tørr humor i dag.. Men hva i alle dager er vennesalg??=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Skulle vært, men noen må jobbe gitt =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Kunne godt tenkt meg å vært der, men er ganske så blakk for tida! Måtte oppom svigers for å få han til å betale regningene våre i dag!!! Nav har visst ikke fått lønnsinfon min ennå(er det ikke det de alltid sider når de roter bort papirer?!), enda den er sendt for leeenge siden...så har litt utestående for å si det sånn =)
milk Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Er det salg i morgen også? Hvor mange prosent avslag er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå