Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Og det var ikke stort å se...bare et bittebittelite embryo på 4,1 mm, men det så normalt ut da...for lite til å se hjertet slå, desverre. Men jeg ble faktisk beroliget, og legen sa jeg burde gå ut og føle meg gravid:o). Og det gjorde jeg og det var en fantastisk varm og solrik dag i trondheim i dag:o)! Lykkeønsker til alle spirer og mødre i 1. trimester!
Lyst på nr3♥ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Ååhh koselig! Hvor langt på vei er du??
Miss Dynamite Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 så veldig rart at det var for lite til at man kunne se hjertet. jeg var der i uke 6 og da var embryoet 3.1 mm og jeg så hjertet jeg!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Så bra at alt var bra da:) deilig å få sånt bekreftet. Var selv på ul når jeg var litt over 6 uker (både når jeg gikk med snuppa mi og denne gangen) og så ikke noe hjerte jeg heller..
Miss Dynamite Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 så rart at jeg så det as! hehe.... var hos min private gyn, og han har super utstyr..hehe.. kanskje derfor!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 det var ikke så superbra utstyr...så jeg håper det var derfor. er det vanlig å se hjertet i uke 6 da???
Gjest Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Det er visst veeeldig individuelt hva man ser når det er så tidlig, de vokser litt i rykk og napp og bare et døgn kan gjøre enorm forskjell
Miss Dynamite Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 er nok vanlig både og tenker jeg, og som sagt, har VELDIG mye å si om utstyr. han legen min har det aller nyeste, og får i tillegg super bra bilder så...! du ser det nok veldi snart:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå