Gå til innhold

Var på UL i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var ikke stort å se...bare et bittebittelite embryo på 4,1 mm, men det så normalt ut da...for lite til å se hjertet slå, desverre. Men jeg ble faktisk beroliget, og legen sa jeg burde gå ut og føle meg gravid:o). Og det gjorde jeg og det var en fantastisk varm og solrik dag i trondheim i dag:o)! Lykkeønsker til alle spirer og mødre i 1. trimester!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååhh koselig! :)

Hvor langt på vei er du?? :)

Skrevet

så veldig rart at det var for lite til at man kunne se hjertet. jeg var der i uke 6 og da var embryoet 3.1 mm og jeg så hjertet jeg!

Skrevet

Så bra at alt var bra da:) deilig å få sånt bekreftet.

Var selv på ul når jeg var litt over 6 uker (både når jeg gikk med snuppa mi og denne gangen) og så ikke noe hjerte jeg heller..

Skrevet

så rart at jeg så det as! hehe.... var hos min private gyn, og han har super utstyr..hehe.. kanskje derfor!

Skrevet

det var ikke så superbra utstyr...så jeg håper det var derfor. er det vanlig å se hjertet i uke 6 da???

Skrevet

Det er visst veeeldig individuelt hva man ser når det er så tidlig, de vokser litt i rykk og napp og bare et døgn kan gjøre enorm forskjell :)

Skrevet

er nok vanlig både og tenker jeg, og som sagt, har VELDIG mye å si om utstyr. han legen min har det aller nyeste, og får i tillegg super bra bilder så...! du ser det nok veldi snart:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...