manonym Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Gutten min fikk klumper på tunga igår, var da samme farge som tunga. Er frem på tuppen og litt inn på. Idag var de blitt hvite. Virket også som om det plagde han siden det var vanskelig å få i han mat, og begynte å hylskrike etter to skjeer.. Har ellers vert svært irritabel (mer enn vanlig...) og har nesten grått siden jeg henta han i barnehagen idag.. Han har ikke feber. Fikk vaksine i armen igår på morningen, kan det ha noe med det å gjøre??? Noen som har peiling på hva dette er? Og hvordan man får det bort?
Kjempeglad mamma Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Dette hadde datteren min i høst, ville heller ikke spise. Fikk i henne lunken grøt og frutti, kan si det gikk veldig unna på fruktpurreer i noen dager. Middag ville hun ikke ha, ikke skiver heller. Fikk blemmer jeg også, så det er nok noe som smitter... det var utrolig ubegagelig og vondt - spesielt å spise varme eller sterke ting, eller feks knekkebrød. Vi drog ikke til legen, dels fordi det gikk over ganske fort, dels fordi jeg ikke hadde tid. Men så fikk jeg et tilbakefall rett før jul - det varte i nesten en måned. Masse blemmer (lignet på dem vi kaller lygeblemmer). Gikk ikke til legen denne gangen heller, men smittet ikke mini. Da jeg begynte å skylle med Vademecuum gikk de vekk. Men det kan en jo ikke gjøre med et lite barn. Sorry, vet ikke hva det er, men det er ikke godt - det kan jeg si deg .... Vet at det gikk munn fot og håndsyke i barnehagen på den tiden hun fikk blemmene - kanskje det er det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå