ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Samme her også!!! Blir MEGA SPENNENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bittelillebøllen Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Dritt-fotball... Hater Champions league! Midt oppi frusterte fruer. Noen som har en link til dagens episode på nettet?
~Maja Mor~ Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hehe søta! Jeg fikk nok engang gåsehud når hun oppdager at huset med familien i er borte....Det skriket påvirket i allefall meg! Blir nok tårevått i dag ja.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 jaaa ikke sant ?? det skriket var skikkelig ekkelt,grøsser når det kommer på reklamen..huff..
Novemberbolle Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Søstra mi har visst sett den episoden, så jeg sitter med alt snadderet;) Skal se det alikevel da, selvfølgelig. Har handla inn pizza og greier, så det blir kos!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Åh, ja, kan nesten ikke vente på den episoden!! Burde egentlig være i seng til da siden jeg og lillegutt er alene og jeg mangler en del søvn, men klarer ikke å ta det opp for å se på det i morra... MÅ se det i kveld!!! Huff, jeg frykter at det kommer til å bli trist... Mye snørr og tårer...
celodi Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 gleeeder meg jeg å=) Men blir nok litt tårer ja!!!
RM79 Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Jeg også!! Tror jeg skal ta meg en skål med is også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå