Lyst på nr3♥ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Åhh, jeg er så spent og nervøs!!!! Krysser alt for at alt er bra inni der!!!! ))
Tomtetroll Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Så morsomt =) Jeg har også allerede vært på ul og sett nurket, skal igjen i morgen for å skjekke nakkefold. Hvor langt er du på vei da? Dette er også min nr 2 =) Du får si fra om hvordan det gikk.
Lyst på nr3♥ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Hei! Har nå byttet nick fra november til desember med ?? bak.. har skrevet inn eget innlegg for noen minutter siden... men vi håper på det beste!!! Krysser fingre og tær!!! ))) Hvor langt er DU på vei??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå