Gå til innhold

Tidlig UL-sjekk imorgen!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, jeg er så spent og nervøs!!!!

Krysser alt for at alt er bra inni der!!!! :)))

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt =)

Jeg har også allerede vært på ul og sett nurket, skal igjen i morgen for å skjekke nakkefold.

Hvor langt er du på vei da? Dette er også min nr 2 =)

Du får si fra om hvordan det gikk.

Skrevet

Hei! Har nå byttet nick fra november til desember med ?? bak.. har skrevet inn eget innlegg for noen minutter siden... men vi håper på det beste!!! Krysser fingre og tær!!! :))))

Hvor langt er DU på vei??

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...