polarn & pyrene Skrevet 22. april 2008 #1 Del Skrevet 22. april 2008 Han er jo nå min nærmeste nabo og så hjelpsom og snill. Når vi flyttet inn her i huset hjalp han oss med å pusse opp stua. Tok ned gammle lister og satte opp nytt panel på vegger, henntet bestilte lister og satte det opp igjen. Siden har vi malet og tapetsert barnerom og gang, det har han gjort meste parten av jobben på også (foutenom maling da). Nå har vi pratet om at vi må bytte singel på taket og vips kom pappa over i dag med stilas og kommer over i morgen tidelig og begynner på taket. Han hadde nå noen dager fri så om han fikk lov ville han begynne på taket nå som det var ok vær om vi hadde penger til det da. Så han tar med henger og visa kortet mitt i morgen tidelig å kjøper det som trengs. Jeg er så glad for at jeg har en så snill pappa som syntes å pusse opp og greie litt her og der er morosmt. Men nå er det også slik at han har bursdag snart og jeg har lyst til å gjøre noe morsomt for han. Er det noen som har noen ideer på hva jeg kan gi han eller gjøre for han? Er så glad i pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. april 2008 #2 Del Skrevet 22. april 2008 Oj! Du har virkelig en drømmepappa!! Han er jo bare supersnill!! Men hva du kan gi han.. Hmm... Tror du har gitt han den beste presangen allerede: Du har komt "hjem" til Norge, og så som nærmeste nabo i tillegg!! ..! Men skjønner jo at du vil gi noe spesielt som takk...Men kommer ikke på noe egentlig... Beklager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. april 2008 #3 Del Skrevet 23. april 2008 Så heldig du er. Skjønner at du vil gjøre noe for han, men en gang så kommer der en kjempefin mulighet der du kan det. Plutselig byr annledningen seg en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå