Gå til innhold

Stell av negler til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som skal gjøre dette?

Jeg skal ikke sette på falske negler, bare få "fiffet" opp mine egne litt... Lurer på når dere andre gjør dette? Bestilte time i dag, og satt opp den nest siste fredagen før bryllupet, altså 8 dager før.

Bør jeg vente til det nærmer seg enda mer? Ikke peil på negler jeg...

(Har bare bestilt en halvtime manikyr + en halvtime pedikyr etterpå).

Skal også ta hudpleie den uka. Nappe øynebryn skal jeg gjøre dagen før bryllupet. (Har heldigvis gavekort på alt dette :-) (Lurt gavetips til dere som fyller år før bryllupet!!)

Takker for svar i mitt noe rotete innlegg!! Fortell gjerne hvilken velvære dere andre planlegger i forkant :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både mannen -!- og jeg skal ta en hudpleietime i forkant, har bestilt til 2 uker før så huden rekker å roe seg igjen.

Skal også bestille en pedikyrtime (gjør jeg bare fordi jeg har gavekort, ellers så hadde jeg gjort det selv.)

Manikyr skal jeg ta dagen før, negler blir så fort stygge igjen, og om du skal lakke etc hadde jeg tatt det litt nærmere var jeg deg.

Og så vurdere jeg å ta en liten puss hos tannlegen, kostet 350, sånn at det hvertfall nesten blir colgate hvite tenner ;-)

Skrevet

Takk for svar, kokelimonke. Tror jeg gjør som deg, tar manikyren nærmere bryllupsdagen. Ringer i morgen, og kan ta det sammen med napping av bryn på fredagsmorgen.

Skrevet

Ang napping av bryn, kanskje lurt å ta det litt tidligere, slik at du ikke får slik rød hud der det er nappet? Av og til trenger huden litt tid til å roe seg ned...

Den pussen av tennene til 350 kr, kan du fortelle meg hva det går ut på? Mine trenger sårt litt puss, hehe, men har ikke råd til bleking til mange tusen, så kjempetakknemlig for svar!

Skrevet

Takk for tips, Gifteringen:-) Skal høre med hudpleieren når jeg endrer timen i morgen. Hun jeg snakket med i dag var så travel - og jeg hadde ei lita jente med maur i rumpa på armen ;-)

Skrevet

Er enig med det som står over, skal du ha negler som er nylakkert bør det skje like før. Man er jo ganske aktiv i tiden før bryllupet, så hendene kan jo ikke akkurat oppbevares i lommen. Et par dager og tuppene kan bli stygge, det skal ekstremt lite til... Hvis du ikke har veldig sart hud ville jeg tro at det holder å nappe øyenbryn formiddagen før. Men for all del ikke seinere enn det! Annen form for hudpleie bør nok tas en stund før. Men ta deg en prat med hudpleieren, det er de som er ekspertene;)

Skrevet

Nei, det var det jeg også tenkte, at bleking ble vel dyrt, men en puss kan jeg alltids koste på meg ;)

Er ikke noe voldsomme greier, tannlegen pusser med en sandpapirlignende liten børste.

Føles veldig godt etterpå, og gjør overhode ikke vondt (har en smule tannlegeskrekk), men er nok begrenset hvor mye det synes..

=)

Skrevet

Blir nok et par dyre uker rett før bryllupet ja.. jeg har snart bursdag, jammen god ide å ønske seg gavekort!! Takk for det tipset!! :)

Tenkte ca en uke før, nappe brynene. Så hadde jeg tenkt på å ta et par pedikyr timer i løpet av ukene før, sånn at føttene får det litt bedre. Har egentlig tenkt å sette på sånne falske negler, eller ikke sånne i plast som man gjør hjemme, men sånne som de bygger opp. Det vil jeg gjøre et par dager før bryllupet, sånn at de holder gjennom bryllupsreisen og et par uker tilbake på jobb når jeg skal vise frem ringen, hehe. Så tar jeg dem antagelig av istedet for å gå og fikse dem hver 5. uke. Og så har jeg faktisk lurt litt på sånne falske vipper... leste om det i et bryllupsblad og hørtes veldig greit ut, du får lengre vipper, og trenger ikke bruke maskara - og jeg kommer til å grine i bøtter og spann på dagen, så greit med noe som ikke flyter!! Men har ikke helt bestemt meg for det enda, må finne ut prisen først hvertfall. Hudpleie var forsåvidt også en ide. Pleier aldri gjøre det ellers. Skal spise sunt og trene fremover nå, så det tenker jeg huden vil nyte godt av også, så får se angående hudpleien. Hvis jeg blir stresset i ukene før, så kan det tenkes at jeg tar meg en massasje, evt aromaterapi, dagen før. Har tenkt å ha fri et par dager før for å få ordnet alt det siste. Å jeg GLEDER meg til å skjemme meg bort så masse!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...