elisa25 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Noen som har noen erfaring derifra?? Er det kunn barsel der eller kan bf overnatte der med meg og babyn?? Takk for svar??
Ruttitutt :-) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Det er kun barsel der med noen familierom (ett eller to tror jeg), men disse får man kun lov til å få siste natta før man drar hjem. Så barnefar må dra hjem de andre nettene.... Det var litt trist synes jeg, men ellers er det en veldig fin fødeavdeling. :-)
elisa25 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 .. har håp om og reise hjem senest dagen etter,så kansje det er ett håp da:)
Joikaboll@ Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg har født der 2 ganger tidligere og skal dit snart igjen. Det er supre damer som jobber der, så er det lite folk skal du ikke se bort fra at du får et rom aleine og da får dere sikkert seng til pappan også. Begge gangene har jeg hatt 4 manns rom aleine, men jeg har reist hjem få timer etter fødsel. Så vidt jeg husker er det kun et familierom der, mulig det er to men. Også mener jeg å huske at det er kun for dem som skal være mer enn 3 dager, men er neimen ikke sikker. Ring føden der å hør, så er du sikker.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg har født der. Barnefar sov med oss hele oppholdet. De har to familierom, men kan "lage" flere ved behov - så sant det ikke er fullt på avdelingen. Og det er det sjelden tror jeg. Et lite sykehus som har en rolig atmosfære. Vi spurte om vi måtte "bestille" familierom, men fikk bare beskjed om at det kunne vi ta som det kom. Det var ledig kapasitet når vi fikk tulla, så vi lå på familierom begge døgnene etter fødsel. Kunne selvfølgelig få være lenger etter det hvis vi ville, men trengte i grunnen ikke det, så reiste hjem etter disse to døgnene. DEILIG med familierom og med så rolige folk rundt seg. KUN positive ting å si om Kongsvinger, og jeg skal dit igjen nå med nr 2 )
Flippflapp Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 jeg fodte der mai i fjord. det gikk veldig fint, hyggelige damer. var litt travelt den dagen, saa det ble heeel tiden byttet ut jordmodre, men ellers veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå