Gå til innhold

Dagens rose går til verdens snilleste nabo!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter voldsomt med BL i svangerskapet, og i dag er det så ille at jeg har måttet ty til krykkene.

Kom hjem fra kontroll på sykehuset i stad. Skulle da karre meg opp til 3. etg. på krykker og med snuppa på armen, og vanvittige smerter...

Da nabo'n fikk se oss i vinduet, kom han løpende ut for å hjelpe. Han bar snuppa opp for meg, og sa at jeg måtte ikke være redd for å ringe på og spørre om hjelp hvis jeg var aleine. På vei opp trappa, innså jeg at hadde ikke han kommet meg til unnsetning, så hadde jeg og snuppa måttet tilbringe kvelden i bilen eller på trappa til sambo kommer hjem ved midnatt. Jeg hadde aldri i verden kommet meg opp med henne aleine!

Så, dagens rose går til den vanvittig snille naboen vår!!

Takk gud, for at det fortsatt finns noen sånne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææærlig med snille naboer:)

Må jo bare spørre om ikke jenta klarer å gå i trappa?

Sender mange god bedring tanker også:9

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde begynt å grine.. :) hehe :) Jeg blir så rørt når folk tilbyr seg hjelp, spesielt når jeg trenger det.

Så snill en nabo da, forresten! Sånne er det ikke for mange av.

Skrevet

Hun klarer hvis hun vil, men det tar fryktelig lang tid.

Noen dager der i mot, så setter hun seg helt i vranga og nekter å gå selv.

Og det er jo typisk at det skal skje akkurat når jeg har mine verste dager..! Trener desperat hver dag på å få henne til å gå selv, men er ikke alltid like greit. Og det er ikke så enkelt når dagene er sånn for meg heller, for da skal jeg love deg at tålmodigheten ikke er på topp! :)

Kom nesten tårer hos meg og, for jeg blir fryktelig lett rørt om dagen. Jeg må ha verdens snilleste nabo! :)

Skrevet

jeg tror de har sånne antenner som fanger opp hva vi øsnker og hva vi vil.... for at de skal kunne gjøre akkurat det motsatte:) Jeg har en som blir 2 i mai og nåde meg om jeg bærer henne i en trapp. Da er det full krise i topplokket og jeg tror seriøst noen mistenker meg for mishandling hehehe

Skrevet

Ja, LOTP, det kan jeg si meg enig i!

Hvorfor kan de ikke bare være like flinke hele tiden? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...