Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærede medsammensvorne. Etter årevis med pillebruk (p-pillen, hehe), har ejg endelig sluttet (5.mars). Tre (!) uker etter siste bortfallsmens fikke jeg TR (hurra!), og synes jo jeg er heldig som har kommet i sving såpass fort. Nå er jeg imidlertid flere dager over denne berømte EL, og noe slim eller positive tester har jeg ikke sett snurten av. Dermed lurer jeg på to ting: 1) Er det mulig å ha en normal syklus inkludert EL, uten diverse varianter av utflod og el-slim? 2) Kan det hende jeg faktisk ikke er i gang med menstruasjonen etter pilleslutt likevel, og at den TRen jeg hadde flere uker etter bortfallsblødningen bare var "etterdøninger"? Noen som har hørt om noe lignende?

Takk for hjelp.

Babyhåååååp! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt mulig å ha en normal syklus inkluder El uten utflod og el-slim. Det er langt ifra alle som har noe som helst EL-slim. Er en helt individuell sak :)

Har aldri hørt om etterdøninger etter en mens. Du får en bortfallsblødning som en helt vanlig mens, og ferdig med det. Det som har skjedd er nok kanskje det at du har fått en uregelmessig syklus, og har fått en kortere enn det du er vant med. Men vær glad du har fått mensen, det er mange som går flere mnd, om ikke år å venter på den.

Skrevet

Tusen takk, Nord-Norge-jenta:)

Jeg er veldig glad, og så glad at jeg nesten ikke "tror" på at jeg faktisk er så heldig å ha fått mensen tilbake så fort. Derfor jeg spør og graver. Igjen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...