Gå til innhold

Er det mange her som har blitt gravide med inseminasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til maigaard neste uke..

Spennende...gleder meg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leser lista så ser du at det er en god del som har lykkes :) Håp for oss alle.

Er du singel? Men regner med du har 2 jenter fra før grunnet nicket ditt.

Krysser fingrene for deg !

Skrevet

Hei Gitte:)

Jeg er gift....Jeg har 2 jenter fra før (9 år og 2.5 år) ,men de har ikke samme far.

Og min mann er heller ikke far til noen av jentene mine..

Jeg ble gravid i desember-07,men babyen døde ei gang mellom 6mars og 13mars (var på ultralyd de to gangen) utskraping 14 mars...

Jeg vet jeg kan både bli gravid og gå et svangerskap fullt ut,men jeg tenker litt sånn at tenk om jeg ikke kan fullføre et svangerskap med min mann,gravid har det jo vist seg at jeg kan bli med han....

Men det vil jo helst gå bra.... :o)

Skrevet

Så sørgelig med barnet som døde i magen. Trist. Men tenk nå at du er heldig som har to kjekke jenter !

Du må unnskylde meg hvis jeg er litt for nysgjerrig, men forstår ikke helt hvorfor du skal til Danmark når du kan bli gravid med din mann? Er jo "normalt" å ha hatt en MA/SA - ikke dermed sagt at det skjer neste gang.. Skal du insemineres med donorsæd? Og er din mann ok med det når han "kan" ? Nei nå graver og spør jeg mye her,har jo ingenting med det - synes bare det var en litt uvant situasjon, og vet ikke helt om jeg har forstått deg rett...

Men ønsker deg nå all mulig lykke til uansett :) Her inne er vi jo mange som får barn på uvanlige måter da...

Skrevet

Ble gravid ved AID-behandling i 2004 etter 3 forsøk. Var nede i mars for å prøve å få en lillesøster eller lillebror til gullet vårt. Da klaffet det faktisk på 1.forsøk. Er superheldige, syns vi. Venter nr. i begynnelsen av desember :-)

Lykke til da :-)

Skrevet

Hei Gitte:)

Synes det er helt greit med at du er nysgjerrig :o)

Grunnen til at jeg skal til danmark er at jeg har så vanskelig med å bli gravid...det tok 4 år før jeg ble gravid med ho første(hadde endel pergokurer som ikke hjalp)

Mellom ho første og siste skiller det 6 år(igjen masse pergokurer som ikke hjalp)

2 år mellom 2`dre og 3`dje,men mistet jo som sagt desverre........

Men må jo si at vi prøvde godt å vel 3 år før jeg ble gravid(og ikke 6år,men brukte heller ingen prevansjon den resterende tiden)

Jeg er også et par mnd fra å fylle 32 år,så jeg føler at jeg har alderen litt imot meg....

Vi har ikke tenkt å bruke donorsæd,mannen min sine fungerer helt som de skal :o)

Så det er hele grunnen...det tar rett og slett for menge år,så gynekologen min foreslo inseminasjon....

Håper du fikk svar på det du lurte på,er det noe mer du lurer på,så bare spør.... :o)))

*klem*

Skrevet

Gratulerer......

Lykke til med graviditeten.. :o)

Håper det klaffer på første forsøk for oss også...

Skrevet

Takk for svar - da er jeg oppdatert.. He-he :)

Og da lurer jeg ikke på noe mer foreløpig...

Dere har jo strevd masse tydeligvis så

håper dere lykkes kjapt, god tur til Danmark da !!!!

Hold oss informert om hvordan det går med dere :-)

Skrevet

He he,godt det....

Skal på ul til mandag for å se hvor menge egg jeg har,så er det vel den eggløsnings-sprøyta jeg må ta på kvelden.

Insemeneringa skjer vel til onsdag tenker jeg...

Skal holde dere oppdatert jeg :o)))

Skrevet

Så spennende da! Krysser fingrene for dere. Fortjener det virkelig etter mye streving og nedturer.

Det som funket best for meg var "bare" å tenke så lite på det som mulig. Nesten lure deg selv til å tro at å bli gravid er helt likegyldig for deg. Ikke så lett da, men prøve å fylle dagene med masse morsomme aktiviteter som gjør at du slapper av og tenker på noe helt annet.

Blir gøy å høre hvordan det går etterhvert. Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...