Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Min klør seg til blods noen ganger...Han er ikke urenslig, dusjer to ganger om dagen og bytter boxer. Kan han ha sopp selvom ikke jeg har det? Noen som har noen ide om hva det kan være?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Kanskje han dysjer for mye rett å slett? Prøv å smør med canesten, og om det ikke virker ville jeg sendt han til legen;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Han kan da ikke ha flatlus hvis ikke jeg har det? da hadde vi vel klødd hele gjengen her... Får kjøpe Canesten til han da...tør jo ikke selv å gjøre det... Å få han til lege vil være totalt umulig! han er så flau...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 nei min gjør ikke det. kankje han er for renslig. At det blir irritert der nede..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Min mann får kløe kick, rett og slett fordi det er digg...helt til man stopper da og oppdager at det har gått igjennom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå