Gå til innhold

har kjøpt test idag :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er så redd for å teste meg,er så redd for at den skal være negativ. Hadde ikm for 4 dager siden. Men har fått så mange negativ tester nå at jeg gruer meg...

andre som har det slik?

 

Har QR test,erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Jeg føler med dg :) gruer meg jeg også, for disse negative testene har jeg ingenting til overs for lenger :) Føler det er på tide at CB digital sier; GRAVID :) hehe...

Jeg venter ikm på torsdag,og jeg kjenner det "knyter" seg i magen av en litt spent følelse ;)

Har aldri brukt QR, men har hørt mange er fornøyd med den :)

Når skal du teste?:)

Krysser ALT jeg har for at den bli POSITIV :)

 

Hold oss oppdatert da vel ;)

Masse lykke til :)

Skrevet

Takk :-) ja nå er det på tide at det snart blir en positiv test. Er så spent. Er 5 dager over ikm i morgen.

 

tusen takk for omtanken. Lykke til du også. :-D

 

Skal komme med oppdatering. når skal du teste deg? noe tegn til tanta?

 

klem

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg skal teste i morgen.. Men jeg vet ikke om jeg skal vente noen dager, bare for å sjekke om tanta kommer. Har ingen andre tegn enn de jeg er vant til, men dette kan jo også være symptomer ;)

Ømme pupper, trøtthet, småkvalme som kommer og går osv...

Gruer meg sånn.. Sist pp var tanta forsinket en uke,og da var jeg ganske sikker på at jeg var gravid.. Men nei... akkurat i det skulle teste,så kom ho :) hehe :)

 

Vi får bare krysse fingra, og håpe håpe håpe :)

Du er jo 5 dager over, så der setter vi et stoooort kryss for deg, og håper at tanta har tatt seg en lang ferie :)

 

Klem ;)

 

Skrevet

Da får du også holde meg oppdatert :-)

Jeg har ikke gått over ikm på 5mnd. Så rart hvis det skulle skje nå. Har også utrolig ømme bryster(men det har jeg foran hver mens også), og skikkelig halsbrann. Men vett ikke om det er litt tidlig å ha halsbarnn? hmm.

 

klem :-)

Skrevet

Hmm,det vet jeg ikke.. Er sikkert ikke for tidlig ;) hehe ;)

Jeg har halsbrann jeg og ;)

Skal du teste i morgen?

 

Blir gøy å se om det ligger et nytt innlegg i morgen, hvor det står :

GRAVID ;) Det er vel dette vi får håpe på :)

 

Kos ;)

Skrevet

Ja tenkte jeg skulle det. Hvis ikke tanta dukker opp da. :-(

Håper håper at det blir positivt på oss :-D

 

klem

Skrevet

nå ble jeg nyskjerrig og gett:)

 

hvordan har det gått med dere??

 

jeg krysser fingre,hender, bein og ellers alt som kan krysses for dere:))

 

klem

Skrevet

hei.

testet idag. Den var negativ :-( men fremdeles ingen mens :-) er jo lov å enda håpe. Er 6 dager over ikm idag.

 

Linnea 1pp, Når har du ikm?

Skrevet

Hei hei :)

Ja,håpet er der fortsatt ;)

Jeg greide ikke holde meg unna testen jeg heller, men den var seff negativ ;) Jeg vet ikke om jeg har klusset helt med syklusen min denne mnd..Enten så skal jeg ha tr imorgen,eller så er det ikke før neste torsdag ;) huff,kjedelig å vente ;)

Har bestilt meg flere CB tester idag, men ikke digitale ;)

Du kan jo være av de som produserer Hcg seint vettu :)

Krysser alt jeg har fortsatt, for deg :)

Skrevet

hei lillesommerfugl 16pp.

Jeg fikk mensen i går kveld :-( grr. Da er syklusen oppe på 36 dager denne mnd. Blir så sinna og frustrert. Grrr. jaja. Hvordan går det med deg da?

 

klem

Skrevet

Hei hei :)

åååå,så surt da :( men,da er det jo bare å begynne å prøve igjen :)

Ingen tr her i gården,men som sagt så er jeg ikke sikker på om det var idag eller om en uke jeg skal ha den ;)

Bestilte meg nye cb tester igår,så de skal vel være her muligens i morgen :)

Håååper så at jeg KAN være gravid,selv om testen var negativ igår...

Jaja, vi får bare vente og se ;)

 

Kos deg maaaasse etter mensen nå, og hopp i høyet så OFTE du kan :) Jeg gjorde det denne mnd her,så føler jeg har fortjent en spire nå altså ;) hihi :)

Klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...