Gå til innhold

Jippi!!! Jeg er gravid, med termin i romjulen, he he...=)=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, og velkommen hit:-)

Jeg har termin mellom 11-22 desember en gang...litt usikkert enda..

Lykke til videre:-)

Skrevet

Min termin blir den 28 desember :))

Skulle gjerne knipt igjen så jeg kan føde i begynnelsen av januar men ;)

Med de to forrige så fødte jeg ca 14 dager før termin, så jeg får satse på det denne gangen også :)

Skrevet

er bare på besøk innom her:) så da ville jeg bare gratulere så mye:) er selv i min uke 34:)

Skrevet

Gratulerer så mye:-) Jeg har termin 19.desember.

Skrevet

Hei og hå og Gratulerer så mye;-)

Jeg har også nettopp testet positivt og har beregnet termin til ca 4 januar. Jippii;-)

Og dette var min første PP, helt utrolig;-)

Skrevet

Gratulerer! Jeg har etter min beregning termin 25.12... kunne også godt tenke meg å gå litt på overtid. Førstemann kom 11 dager etter, så..

Skrevet

Termin 28.12 angivelig. Forferdelig dårlig planlegging altså. Forrige jente født i desember hun og, blir jo minst i klassen, får førerkort sist og slipper sist inn på utesteder mm. Men går vel bra når det er jente tenker jeg, gutt er nok tøffere mhp skolen ihvertfall.

Men har aldri født tidligere enn en uke på overtid, så skal krysse fingre og lår og prøve å karre ungen over nyttårshelgen. Om vi er så heldige at alt går bra så langt :)

Skrevet

Grattis med spire i magen.

Jeg har termin 20.desember. gått over tiden med de andre så her lukter det nyttårsbarn:-))

Men det er jo ikke slett ikke sikkert det blir overtid denne gangen når det kanske hadde vært ok for ungen sin del da:-))

Skrevet

Gratulerer så mye!!:) Termin 19 desember her!:) Håper på å få være hjemme julaften..

Skrevet

Jeg har termin rundt 10. desember etter mitt hodet. Er fin i formen,men usedvanlig trøtt på ettermiddagene. Noen andre?

Skrevet

Ja kjenner meg igjen der ja. Har termin rundt den 3 desember og er noe så vanvittig trøtt. får håpe det gir seg om ikke så lenge!!

Skrevet

Termin 10.des jeg da.. gleder meg til nr 2 kommer:)

Skrevet

Til de som kanskje er fortvilet over en termin i juletider. Det var jeg og... men det var kjempekoselig å føde i julen. Det ble gjort ekstra stas på deg, og babyen blir oftere husket på (familie utover den nærmeste) på dagen sin.

Jeg fødte julaften og fikk en helt spesiell jul. Ikke den beste dagen å ha en bursdag, men selve fødselen ble helt spesiell...!!

Skrevet

Jeg har termin 24 desember :)

Skrevet

Utifra mine beregninger vil det bli ett nyttårsbarn. Får satse på at den kommer i Januar..

Skrevet

har termin 9 des etter mine egne beregninger:)

Skrevet

Gratulerer!;)

Har selv testet positivt i dag, menstermin 01.01.09:D:D

Håper bare den lille vil komme i januar og ikke rett før nyttår;) hehe

Skrevet

termin 19.desember her :)

Skrevet

min termin er 3 januar.. er sååå spennt

Skrevet

Jeg har også termin på selveste julaften, men mine 3 første har ploppet ut 2-3 uker før tiden så jeg håper vel at det skjer med sistemann også. Vil jo så gjerne være hjemme sammen med familien min på julaften...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...