Gå til innhold

Noen som har vært på 3-D ultralyd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 2-trimester og vurderer det. Dette er mitt 3.barn og har ikke tatt det med de to andre.

Er det like spennende som alle skal ha det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært. synest det var kjempe kjekt.

Fikk se babyen gjespe å styre på. Var kjempe koselig.

Det var dyrt men vel verdt det, bet 1200kr Men fikk med masse bilder å video.

Kommer bare til å gjøre det denne gangen siden det er vår første, det er jo på en måte greit med en ekstra sjekk også.

Har bare posetive meninger om 3d ultral.

Var i uke 28 da jeg var inne.

Skrevet

3D ul e absolutt å anbefale! Me va på den nye i Sandvika, og e kjempefornøyde! Kosta 800 kr, han som jobbe der e utrolig hyggelige, og me fekk dd med utrolig mange bilder, og mange små filmsnutter. I tillegg fekk me fira (tror eg) bilder på papir.

3D ul e absolutt å anbefale =)

Skrevet

Vi var også i Sandvika og det var faktisk veldig spennende. Nå lå han så dumt til at vi knapt fikk sett noe, men fikk så vidt se han åpne og lukke øynene. Og siden vi fikk se så lite så får vi komme tilbake, så skal dit igjen på torsdag. Og gleder meg masse!!

Dette er 3dje svangerskapet vårt også. Vurderte det med nr 2, men da syntes jeg for det første at det var for dyrt til å være verdt det, og at bildene av babyene så direkte skumle ut, men det var helt annerledes når det er sitt eget barn. Så jeg syns det var verdt det!

Skrevet

jeg har også vært på sandvika,.... tydeligvis populært der, hehe... hørt mye bra om plassen!!

Det var utrolig moro... var virkelig som å smugkikke på babyen... Han ligna sin far :-D hehe

Skrevet

Kjempespennende! Anbefales virkelig! Var på majorstua jeg. Veldig fornøyd, vel anvendte penger. :)

Morro for pappa'n også. :)

Skrevet

Kvinnedoktoren i tønsberg er fantastisk. Kikk på sidene hans på nettet: Kvinnedoktoren.no. Han kostet 850 kroner. Det var verdt hver krone!

Skrevet

Thorøya helsepark i sandefjord tilbyr de 3D for 750;

Topp utstyr, får med masse bilder, filmsnutt på egen cd, samt bilder utskrevet i sort hvitt og farger.

1 gangen vi var så fikk vi litt, men hun lå slikt til inni der så var ikke helt heldig, 2 gangen var bare å glemme å få noen fine bilder for da hadde hun gjemt seg. Så skal tilbake for 3 gang å se om hun ikke vil vise seg litt mere.

Blir spennede å se da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...