Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere vet om en babygym som er billig og enkel å ta med seg bort? Og så ser jeg etter typ gummi matte jeg tenkte var fin å ha på gulvet etterhvert- hvor får jeg kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke hva baby gymmen vår heter, beklager..men mange kan man brette sammen åsså er det håndtak så man kan ta de rundt armen som en veske liksom...

sånn gummi matte får man kjøpt på barne utstyrs butikker..tror det er ca 700 for de...

Skrevet

Vi har en gym fra Fisher Price, som kan pakkes sammen til den får en slags veske-fasong. Vi fikk plass til den i kofferten da vi dro på påskeferie, og søtnosen trives kjempegodt i den gymmen. Tror den kostet 499kr. Er jo ikke spesielt billig, men veldig praktisk siden man kan ha den med på tur.

Skrevet

vi har en kjempefin en hjemme-men tenkte sån enkel en til 200 kanskje- så de hadde på biltema- men hadde ikke inne. 700 kroner for matte- gosh:-

Skrevet

Ja den så ganske grei ut den:) men ser etter en slik med bein- eller sån på stativ lissom- uten matte....

Skrevet

Vet ikke med babygym, men med tanke på matte så har jeg nettopp kjøpt til lillegutt. Var på møbelbutikken og kjøpte en bilmatte. Syns den er passe tykk og er noe han kan bruke oppigjennom årene, den jeg kjøpte kostet 250.- og er 1.5 x 1m stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...