Gå til innhold

Flere som sover dårlig om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt tidenes sovehjerte - har sovnet på et blunk og sovet natta gjennom så lenge jeg kan huske.

Men nå... ligger en evighet før jeg sovner, sover lett - og våkner opptil flere ganger hver natt og ligger våken en stund (30-60 min.) før jeg sovner igjen! Slitsomt!

Flere som har begynt å sove dårligere?

Er 10+1 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover ekstremt dårlig for tiden! Er 11+4 og har sovet dårlig helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Men tror likevel jeg får nok søvn, for jeg slukner allerede kl 21. (for så å våkne kl 07)

Satser på bedre tider i 2. trimester :)

Skrevet

Får nok nok søvn jeg også... Er hvertfall mye mindre trøtt nå enn jeg var en periode, trenger ikke lenger ettermiddagsluren min, hehe...

Men kjedelig å ligge våken... men men... Kanskje kroppen som forbreder seg på hvordan nettene kommer til å bli;) Hehe...

Skrevet

JA! Forferdelig å ikke få sove. Venter til jeg er stuptrøtt med å legge meg, og da ligger jeg der som et lys. Tenker og tenker og tenker og tenker, når jeg først har sovnet jeg våkner jeg og må på do. Går på to ca fem ganger per natt. Drømmer de sykeste drømmene, som gjentar seg hele natta, litt sånn som feberdrømmer. Drømmer mye om amming faktisk:) Og er veldig varm og vrir og vender på meg. Skifta til sommerdyne i natt og det hjalp faktisk litt. Nå har jeg begynt å jobbe 100% etter litt sånn delvis sykemeldinger pga kvalme og sånn, og kjenner det hjelper å være travel hele dagen. Er 10+6 i dag

Skrevet

Jeg har så langt sovet veldig godt,men den siste uka har jeg ligget og vridd og vendt på meg hele tiden. Sovner ikke før jeg har vært oppe og spist noe. Da sovner jeg til gjengjeld umiddelbart

Skrevet

Jeg har hatt søvnproblemer i det siste året, men etter ble gravvid, sovner jeg tidlig og ganske fort!! Men jeg våkner alltid kjempetidlig, mellom 5 og 7!!! Og da får jeg nesten ikke sove igjen... Sover lett på morrakvisten....

Hm.... Og er allikvel hinsides trøttt hver ettermiddag :D

KLEM

Skrevet

Ja- De siste dagene har jeg sovet veldig dårlig. Etter å ha brukt lang tid på å sovne, våkner jeg mange ganger i løpet av natta. Forrige graviditet fikk jeg ikke problemer med å sove før på slutten (når magen var veldig i veien).

Blir litt sliten av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...