☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 helvette asså.. http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article3492120.ece
~Maja Mor~ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 DÆVEN!!!!!!! Det er en herfra! Det er jeg sikker på. Hun spurte om det var uetisk å kaste en katte i søpla!!!!!!!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Fy fader!!! Blir så kvalm av å høre slike ting!
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 ja vet du hva...fy faen..jeg blir så forbanna på sånne mennesker,skulle faen meg banka dem gul og blå uten å få et fnugg av dårlig samvittighet
EierIkkeFantasi Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 det finnes så sykt mye skrudde folk at ingenting forundrer meg lenger..strengere straffer for sånt skulle det vert..
Kjukka Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Til ~Maja Mor~: Nå var det vel snakk om en katt som hadde blitt påkjørt og som var død. En viss forskjell å kaste levende kattunger og en død katt i søpla!
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Nå spurte vel hun her inne om det var uetisk å kaste en død katt i søpla...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Må du da reinnfart å grave deg ner Maja Mor! Det her inne var snakk om ei DAU katte som hadde ligget ute flere dager, ikke flere levende kattunger. Desuten ble den gravd ned etter at Dibpolitiet hadde kasta seg over hun som spurte. Forøvrig en oppfinnsom måte å bli kvitt uønskede kattunger på. Nå får de iallfall gode hjem vil jeg tro.
~Maja Mor~ Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Joda, MEN det er da samme tankegang mener nå jeg da. Det er galt uansett.... Men helt klart at det er forskjell på sakene, bare pussig liksom at det akkurat var en her med det spørsmålet, vet at den andre katta var død altså.
Candy girrrl Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Jeg har alltid ment at måten man behandler dyr på gjenspeiler hvem du er som person og kan gi et bilde av hvordan du kan behandle andre mennesker..(spesielt barn/funksjonshemmende som ikke kan gjøre seg forstått..)
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. april 2008 folk som behandler levende dyr på denne måten kan vertfall ikke være riktig navla,fy faen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå