Candy girrrl Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Tror jeg har lest om hundre undersøkelser at det er det..for så å lese at det ikke er det. *forvirret* Hva tror du?
*ale* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Tror at en til to kopper om dagen er bra.. Men vet ikke sikkert..
elinmamma Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Vet ikke annet enn at det er vanedannende. Hadde skikkelig vondt i hodet til kopp nr 2 var helt innpå i dag... Etter det har jeg vært fiiin
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Har lest at 3-5 kopper er sunt, men over 8 (regner med dette er små kopper, ikke krus) er usunt.
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Er du sunn og frisk og drikker kaffe i fornuftig mengde er det bra. Kaffe er full av antioksidanter :-)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Det er vel sunt:) Du slipper jo å drikke brus i kakebesøk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå