frutilla Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Lurer på priser og hotell og sånt...vi vil dit i august.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hvorfor akkurat ibiza? På jentetur da? Er jo partyøya over alle partyøyer...Masse narkotika og drit der nede...
Lillesnuppis Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Samma tenkte jeg. er vel jentetur da eller bare sammen med din kjære. Tror ikke jeg ville ha tatt med ungen min dit akkurat :-) Er partyøya ja ... Masse party, drekking og dop i lange baner. + en haug med slitsomme engelskmenn og tyskere...
frutilla Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg ,min søster og min kjære ønsker oss dit..siden jeg kan spansk og har hørt bare fint om stedet.Så noen bilder fra Ibiza og så veldig fint der.Men visste ikke at det var sånn som dere beskriver...tror jeg finner et annet sted.
jordbærsjokolade Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg har vært på Ibiza ca 6-7 ganger siden jeg var to år gammel. Var dit vi dro på ferie som familie. Det er kjempefint der, hyggelige mennesker, nydelig mat, frodig og utrolig vakkert. Oppsøker du party så finner du det så klart men det er absolutt mulig å unngå det. Vi har alltid bodd på en sted som heter Cala Tarida, stille og rolig og litt avsides. Lei bil og kjør rundt på øya, få noen på hotellet til å forklare hvor dere bør reise. Jeg var der sist for ca 8-9 år siden, det var i september tror jeg. Stille og rolig familieferie som jeg kan anbefale på det varmeste:)
Lillesnuppis Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 8-9 år siden ja. Heheheheh...Er du klar over utviklingen der nede på di årene?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 ibiza var (og er?) eb stor partyøy for 8-9 år siden. At det har blitt verre enn det var da tror jeg ikke. Før så unngikk jo selskapene charteferier dit pga ryktet - men den siste tiden er det jo mange som tilbyr reiser der. Du kan så absolutt unngå drugs & rock'n roll. Det finnes fine rolige plasser også! Det er som de fleste andre plasser - du finner det du leter etter..
Lillesnuppis Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Har ikke nekta for at det var en party øt for 8-9 åt siden jeg.Ibiza var en stor party øy for allerede 22 år siden.... Mente at det var værre nå.
frutilla Skrevet 22. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2008 Har vært på verre steder og hvis man vil unngår man sånt dritt.Så at det var fine strender der...det er akkuratt det som frister meg. takk for svar.
jordbærsjokolade Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Jeg tviler på at det er verre nå altså, Ibiza har fått ett mye bedre rykte i løpet av de siste årene. Nå kan man jo reise dit på charter tur, det kunne man ikke den gang jeg var der.
jordbærsjokolade Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Reis til Ibiza du, du kommer til å få det så utrolig fint:) Det er en restaurant der, som er kjent over hele øya, den heter noe sånt som la catedral eller noe i den duren (min spansk er ikke bra som du ser). Det er en gammel steinkirke som er omgjort til restaurant. man blir helt salig av å være der inne og hvis du reiser dit må du ta turen innom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå