Gå til innhold

Hva er det lengste du har vært borte fra barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 uker her, hun er 13 mnd. Ble litt i lengste laget, ja, men hun hadde det kjempekos med mormor og morfar. Skjønner ikke "problemet" med å reise bort et par uker og koble litt av så lenge jeg vet hun har det bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 timer har jeg vært borte fra henne

Skrevet

Jeg var borte 14 dager når jeg fødte sistemann...da var de to eldste 4 og ynste 15 mnd...:) Var ikke spesielt moro men..

Skrevet

ett døgn og en time ca;) Han er bare 4 mnd da. Ser ikke problemet i at han hadde vært lengre vekke heller, du er fortsatt menneske liksom=)

Skrevet

Eit døgn ca., ho er 10mnd. Personlig så er det fleire grunner til at eg ikkje vil vera lengre vekke fra ho, men eg legg meg ikkje oppi kva andre velger.

Skrevet

4 netter når hun var 14 mnd

...var vel værst for meg ;-)

Skrevet

6 timer en kveld... han er 6 mnd.

2 uker i strekk borte fra så lite barn???

Skrevet

Ja, i strekk. Eller det var vel 12 dager. Men det var lenge... Men måtte dra bort. Det hastet veldig. Har aldri vært borte fra hun senere, bare i noen timer:-)

Skrevet

Vært en uke borte fra eldstemann. Da var hun 2 år.

Skrevet

3 uker fra eldstemann, da var han på ferie med faren sin.

1 uke fra yngste når han var 1,5 år.

Skrevet

5 dager,da var hun 1 år.

Skrevet

Minste på 11 mnd har jeg bare vært borte fra i noen timer, de to eldste på 4 og 7 år har jeg vært borte fra i 3-4 dager noen ganger (reiser med jobb ca 1 gang i året), og eldste reiste vi ifra i en uke en gang da jeg var gravid med nr to.

Jeg kunne ikke vært borte fra ungene i to uker, det blir for lenge for meg, men en uke ser ikke jeg noe problem med heller, hadde jeg bare hatt en barnevakt....

Skrevet

Var borte fra fredag kveld til søndag ettermiddag når han var 10mnd. Ingen problem. Godt både for oss og han det!;) Savnet han selvsagt, men godt å koble helt av litt også!:)

Skrevet

Fra fredagskveld etter leggetid til soendag formiddag.

Eldste er naa 3 aar og minste 2 aar :)

Skrevet

4 dager.

da var de 2 og 3,5 år.

skal reise fra de en uke nå på lørdag. jeg og mannen skal til syden alene.

de er nå 3 år og 2 mnd, og 4 år og 8 mnd.

Skrevet

8 dager, nå da gullet var 2 år og 8 mnd. Hun var sammen med pappan sin, og jeg var i Italia. Niks problem.

Skrevet

1 døgn, og da var hun 2. Skal være borte en helg nå i sommer, da er hun snart 3. Gleder meg og gruer meg til det=)

Skrevet

2 dager tror jeg...men da såg jeg han noen timer mellom også,så det teller vel ikke..

Skrevet

4 dager da faren tok henne med til tromsø.. men da var hn nesten 4 år også da..

Hadde vært noen turer til mormor og morfar en helg i ny og ne tdligere..

Skrevet

jeg har vært borte fra snuppa fra en torsdagsmorgen til fredag etter jobb..... syns det var litt vel lenge... hehe.. det sier jo litt om hvor hønete jeg er av meg... hun blir to år om to uker..;)

jeg hadde ALDRI reist fra henne i to uker.... det går ikke på at hun ikke har det bra hos mormor og morfar.. men jeg har det ikke noe særlig bra når jeg er borte fra henne over lengre tid. er jeg som har satt henne til verden og det er derfor jeg som skal ta meg av henne... men selvfølgelig skal hun få lov å dra på hytte tur med mormor og morfar ( som mamma har snakket om å gjøre til sommeren...) . mormoren har også pratet om at når hun blir litt større så vil hun låne henne en uke for å dra til syden.. vi får se har jeg bare sagt.. kan hende du må ta meg med..hehe...;)

men ja, eg er en ordentlig hønemor!!!og jeg vil ikke ha det på annet vis heller..;)

Skrevet

14 dager fra oss var eldstemann borte i påska. Det er det lengste han har vært borte fra oss.

Skrevet

Fredags morgen til søndag natt.

Hun var med pappaen på tur til Danmark for å møte svigermor, mens jeg fikk en velfortjent frihelg midt i det verste med svangerskapsmigrenen...

Skrevet

Han blir 4 år i juli da, han har vært mye hos foreldrene mine før da, og ofte i over 1 uke om gangen.

Minstemann på 11 dager har ikke vært borte fra oss ennå og blir nok en stund før han overnatter borte fra oss ennå. Eldstemann var nesten 1 år da han overnattet borte første gangen

Skrevet

3 dager (2 netter). Han er 6 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...