Gå til innhold

Treff i Sandvika onsdag 23.04.08


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp! (ikke at jeg orker å hoppe lenger..)

 

Minner om treff på Pizza og Kina-ekspressen i Sandvika i morgen, onsdag 23.04 klokka 17.30!

Send meg en PM eller en SMS på 400 77 419 om du vil være med, så sørger jeg for bordbestilling :-)

Gleder meg masse til å se alle sammen, gamle som nye!

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Tydligvis ikke nok kjent i sandvika, for aner ikke hvor pizza og kinaen ligger..... ligger den borte ved shell og kiwi?

Skrevet

Ja, den ligge på baksiå av Kiwi og shell på ein måde. På ei opp te politihuset.

 

Helene, eg komme sikkert i mårå. Det ser deserre ikkje ut som det skjer någe her i gården ennå. Har prød alt, og då meine eg alt, men det e fremdeles liga tregt. Men dokker ser om eg dokke opp. Kan jo håpa at eg ikkje komme? =)

Skrevet

Hehe, gått gjennom hele lista med kjerringråd altså? Skal krysse fingrene for at du ikke kommer, selv om det hadde vært hyggelig å se deg igjen :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...