Hikken Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei og hopp! (ikke at jeg orker å hoppe lenger..) Minner om treff på Pizza og Kina-ekspressen i Sandvika i morgen, onsdag 23.04 klokka 17.30! Send meg en PM eller en SMS på 400 77 419 om du vil være med, så sørger jeg for bordbestilling :-) Gleder meg masse til å se alle sammen, gamle som nye! Klem
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei hei:) Tydligvis ikke nok kjent i sandvika, for aner ikke hvor pizza og kinaen ligger..... ligger den borte ved shell og kiwi?
tonnil Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Ja, den ligge på baksiå av Kiwi og shell på ein måde. På ei opp te politihuset. Helene, eg komme sikkert i mårå. Det ser deserre ikkje ut som det skjer någe her i gården ennå. Har prød alt, og då meine eg alt, men det e fremdeles liga tregt. Men dokker ser om eg dokke opp. Kan jo håpa at eg ikkje komme? =)
Hikken Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Hehe, gått gjennom hele lista med kjerringråd altså? Skal krysse fingrene for at du ikke kommer, selv om det hadde vært hyggelig å se deg igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå