Gå til innhold

ang. drikking av vann. 5 mnd-.


Anbefalte innlegg

Skrevet

sønn 5 mnd. tenkt å prøve å gi litt vann på dagen osv i denne varmen. men ,må je koke det først eller kan de drikke rett fra springen?

noe spes. varme på vannet? kaldt, lunket, varmt?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte å gi fra springen da han var 6 mnd. La vannet renne litt først....Og da tar du kaldt vann ja.....

Skrevet

Du trenger ikke koke vannet først nei.... Jeg pleier å gi tulla kaldt vann til middagen, men når hun skal ha ei "koseflaske" så lunker jeg vannet litt i microen.

Skrevet

ok tusen takk for svar jenter:)

 

Skrevet

jeg ga han olden fra flaske ute i varmen,det var kjempegodt =)

Skrevet

Jeg koker vann til babyen min ! ( 5 mnd.)

Etter episoden med forurenset vann i fjor i Oslo , syns jeg det er tryggest !

Skrevet

Helsesøster anbefalte å koke vannet frem til babyene var rundt 6 måneder, da skal de kunne tåle springvann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...