♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 sønn 5 mnd. tenkt å prøve å gi litt vann på dagen osv i denne varmen. men ,må je koke det først eller kan de drikke rett fra springen? noe spes. varme på vannet? kaldt, lunket, varmt?
~Maja Mor~ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 begynte å gi fra springen da han var 6 mnd. La vannet renne litt først....Og da tar du kaldt vann ja.....
mams-til-tre Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Du trenger ikke koke vannet først nei.... Jeg pleier å gi tulla kaldt vann til middagen, men når hun skal ha ei "koseflaske" så lunker jeg vannet litt i microen.
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 ok tusen takk for svar jenter:)
EierIkkeFantasi Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 jeg ga han olden fra flaske ute i varmen,det var kjempegodt =)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg koker vann til babyen min ! ( 5 mnd.) Etter episoden med forurenset vann i fjor i Oslo , syns jeg det er tryggest !
Gunni_2 Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Helsesøster anbefalte å koke vannet frem til babyene var rundt 6 måneder, da skal de kunne tåle springvann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå