Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Og husker jo seff ikke hva den heter nå.. noe på W? Walter tror e det var:) Sendte gubben ut på jakt etter den i går kveld,men han gav opp (litt for fort i følge meg hehe).. så nå i kveld SKAL E HA DEN SJOKOLADEN=) Noen????
-Lady Godiva- Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Den heter Walters mandler. Visste ikke at den var kommet i butikken enda engang. Men den er knallgod:o)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Oiii=) gleder me:) men hvordan har du fått en bit av den om den ikke har kommet i butikkene? var noen som prata om den igår hehe;)
elinmamma Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Så den på Rema 1000 på fredag, men har ikke smakt den.
-Lady Godiva- Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Har en bekjent som jobber som selger for Freia (drømmejobb...sukk...),så derfor får jeg alltid smake de nye varene før de kommer i butikken:o)
Musemor med tre søte små Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 >Mener jeg så den på rimi i går
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Å heldiggrisen altså det må være drømme jobben hehe *smake smake*;D Narvesen skal sjekkes ut:) 7 eleven og rema ble trålt igjennom igår...uten noen resultat, bedre lykke idag kanskje;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå