Prinsen & spiren Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hvis alt går etter planen kommer jeg til å ta 1 år perm fra skolen fra januar 09! Jeg er snart ferdig med første året på høyskolen. Når jeg tar perm fra Januar 09 - Januar 2010 er jeg garantert å få igjen "plassen min" på samme linja osv? Det blir jo med ei helt anna klassa... har jeg krav på å begynne igjen? Eller søker jeg meg inn på lik linje som andre? hmmm...
C@milla *EMIL* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Er det et langt studie? så tror jeg du får plassen igjen... MEn for å være sikker ville jeg tatt kontakt med studentekspedisjonene der du går.. De pleier å være veldig behjelpelige med sånn, og vet som regel hva som skal til osv. Lykke til. Tar meg bare en liten perm jeg.. trenger penger:o) Går på HSH
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 med permisjon er du garantert plass på skolen din ja, så det trenger du ikke bekymre deg for, men det er alltid lurt å snakke med feks en studieveileder som kan hjelpe deg ettersom det gjerne er fag som forandres osv på det året du går i permisjon. går på HiB og har permisjon fra juni til juli, så jeg begynner også i ny klasse når jeg kommer tilbake. det gleder jeg meg ikke til, for vi har så godt miljø i den klassen jeg går i nå, men det er da siste året mitt som ingeniør så det skal bare bli godt å bli ferdig;) lykke til!! og ta deg en prat med studieveilederen din, de hjelper deg nok med det meste du lurer på. her hos meg var de nesten villig til å skrive søknaden for meg så villige var de til å hjelpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå