Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Det har jeg :-) har skrevet endel også som jeg har sendt inn til et forlag, men det tar jo en stund før man får svar :-/ Vet dere om noen plasser på nett der man kan chatte med andre likesinnende? ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 kan noen legge ut på skravle for meg :-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg har den drømmen,og den skal virkeliggjøres en dag. Nok materiale å ta av,men det skorter på frimodigheten. Tenker gi ut på eget forlag. Barnebok i første omgang.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Det skal utgis en bok en dag, men foreløbig ikke hverken overskudd eller selvtillit til å sette i gang :/
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Du kan se på www.dikt.no. Der kan man legge inn ulike tekster, og folk kommenterer hverandres tekster.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Sukk, ja jeg har og en liten forfatterspire i magen... www.forfatterbloggen.no
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Ja kunne godt ha tenkt meg det... Har vært med å skrevet en bok for en dame, hun var ikke så flink å skrive og ordlegge seg så jeg skrev nesten hele boken inn på data for henne og forandret på en god del.... Jeg var med på flere møter med forlaget og div, og når de skjønte at jeg hadde vært med og stod for det meste av skrivingen.....Ble jeg bedt på et møte alene, de lurte på om jeg med min livserfaring og div kunne tenke meg å skrive for dem.... Jeg har tenkt på det og kanskje jeg kommer til å gjøre det en dag, men orker ikke nå... Har barna å tenke på enda Men en dag, da skal jeg prøve
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Jeg har og en drøm om å skrive en bok eller ti :-). Skrev mye når jeg var yngre -har faktisk fått endel tekster utgitt også, men fikk en skikkelig sperre for noen år tilbake og har liksom ikke klart å hente inn igjen den store inspirasjonen:-(. Men en dag.... drømme, drømme...:-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Ja, jeg har det. Kanskje vi kunne ha startet en slags nett-gruppe der vi kan sende hverandre tekster osv. Har vurdert å ta et år fri fra jobb for å prøve om jeg klarer å skrive en hel roman som er god nok til å publiseres.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Ja, det drømmer jeg om. Jeg elsker å skrive, men føler at det ofte blir for personlig, vet ikke om det er interessant for andre å lese. Og jeg sliter med å avslutte historiene mine. Men jeg skal nok fortsette å øve meg, og en vakker dag...
blond Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Kunsten er å formidle personlige ting på en måte som er av allmenn interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå