SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 I skjemaet fra politi- og justisdept staar det at man skal legge med vigselsattest. Betyr det at man ikke kan faa gjoert dette klart paa forhaand? Jeg skulle gjerne vaaknet opp som en ekte Mrs med nytt etternavn dagen etter bryllupet :-)
Galskapens overhode Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 vi skulle ordne dett evi også, men får vel vente til etterr byllupet da.. Vi skal kanskje ringe politi- og justisdept og spørre om man kan endre etternavnet fra en gitt dato, siden vi allerede er samboere med felles barn.. Og da kan vi evt sette fra den dagen vi gifter oss..
kokelimonke Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Går helt fint å bytte navn før, det har jeg gjort. Men har sett flere her inne har skrevet på søknaden fra hvilken dato de ønsker det nye navn skal brukes.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg ringte og hørte om dette, for jeg også vil våkne opp dagen etter med nytt navn Men de kan ikke endre navnet ditt fra en spesiell dato. De får bare søknaden din, og så går det den tiden det tar i behandling, og fra de stempler det gjelder navneendringen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå