gullunge+1imagen Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Noen som har opplevd det? Er 18+2 i dag.. Har de siste 3-4 dagene opplevd å lekke sånn plutselig.. et par ganger om dagen kansje, begynte lørdagskvelden.. Det er ikke så mye, men nok til at det går gjennom buksa, tipper mellom 1ts-1ss om gangen.. helt blankt, tynt flytende.. Litt ekkelt:/ Skal en liten tur på legevakta etterpå bare for sikkerhetsskyld.. Noen som har noen beroligende ord? Er utrolig nervøs..
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei =) Antakeligvis er det bare utflod som kommer. Her i huset opplevde jeg (og samboeren...) at det kom masse klar væske. Det var snakk om minst en desiliter altså. Det kom så mye at vi måtte bytte sengetøyet =/ Var på sjekk på sykehuset. Der konstanterte de at det ikke var fostervann. De kunne ikke gi et klart svar på hva det var, men legen som undersøkte meg sa at vi jenter har noen væskefylte kjertler i skjeden som kan tømme seg innimellom. Antakeligvis var det det som skjedde. Ikke noe farlig, bare litt ulekkert =P
gullunge+1imagen Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Høres ut som det som skjer med meg og! Håper det:) Veskefylte kjertler? har jeg aldri hørt om, men høres ut som det kan være det som skjer hos meg. Ble litt roligere nå.. Nesten litt sånn at jeg lurer på om det er vits å dra en tur på legevakta alikevel, eller om jeg blir å kaste bort tida til noen andre..
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Synes nok det kan være greit at du får sjekket det uansett. Selv om det mest sannsynelig ikke er noen lekkasje, så er jo ingen av oss kompetente til å diagnostisere sånt. Hvis jeg var deg ville jeg fått sjekket det av en lege. Jeg hadde heller ikke hørt om disse væskefylte kjertlene før jeg var på sykehuset. Men tror kanskje det er de samme kjertlene som fukter skjeden generellt. Jeg hadde aldri i verden trodd at det kunne være så mye væske i noen kjertler i det hele tatt jeg, men antakeligvis tømte de seg fort pga økt trykk og endringer i systemet =) Håper det bare er dette som gjelder for deg også, men er jo alltids greit å få sjekket det for sikkerhets skyld =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå