Vesle mor Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Lager dere sunne middager hver dag (nesten hver dag).. Med grønnsaker? Eller blir det endel enkle middager med pasta og slikt?
Candy girrrl Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Blir noen usunne. Har kanskje grønsaker til 5 av middagene i uka..ca. Lager litt feit mat jeg. Litt slemt. For jeg veier det samme uansett mens mannen min må passe vekta.
Vesle mor Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 he he.. så lenge det er mannen som må passe vekta er det detsammen... Neida, jeg bare tenker på at det er skrivet mye om kosthold i avisene.. Hold deg unna rødtkjøtt, spis fisk og grønnsaker osv...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Vi har salat eller grønnsaker til omtrent alt vi spiser av middagsmat, eneste som vi ikke spiser det til blir vel pløse med brød og pizza:) Om vi har pasta og kjøttdeig så har vi alltis salat til:) syns det er så godt med noe friskt til maten.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 pløse faktisk hehe;) en skrive leif;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå