Gå til innhold

Trodde jeg skulle få mai-baby jeg, så ble det mars..(samme som 3.tri)


annethe

Anbefalte innlegg

Hadde termin 30.april og var sikker på at han kom til å komme seinere. Men 16.mars gikk vannet 6 1/2 uke før, på påskebesøk i Kr.sand. Ble lagt inn der og 19.mars kom verdens fineste gutt til verden! :)

 

Det ble ks så har ikke noe veldig spennende å fortelle om fødselen. De bestemte det dagen før. Jeg hadde ligget i senga siden søndag kveld og onsdag morgen ble det ks. Alt gikk veldig bra, utenom en forferdelig spinal-hodepine etter bedøvelsen som varte i 5-6 dager. Han veide 2025g, men fin og frisk og passe for en baby i uke 34. De fikk ikke målt han helt fordi han lå i seteleie, men ca 44 cm etter det vi målte en uke seinere.

 

Har vært på sykehuset i nesten 4 uker, så det er godt å komme hjem! De var helt fantastiske både på føden, barsel og nyfødt intensiv i Kr.sand og de på nyfødt intensiv i Skien! Ble overført til sykehuset hjemme i Skien etter en uke i Kr.sand. Alt har gått veldig bra, vi var på sykehuset litt lenger mest fordi han var litt treg til å spise selv. Har gått mye i mat gjennom sonde, litt pupp og mamma har pumpa og pumpa for å få til melka. Men med tålmodighet og enda mer tålmodighet gikk det til slutt! :) Så nå koser vi oss masse, deilig å kunne komme igang med hverdagen som mamma til Lucas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde termin 30 juni jeg...så kommer gutten i rekordfart 22 april...10 uka for tidlig:o) men d går da bra...1930 g å 40 cm :o) trenger litt pustehjelp å noe medisin enda...lurer sånn på hvor lenge jeg må være på sykehus...legene kan ikke si noe enda..:-/ pumper & pumper så Noah Alexander skal vokse seg stor å sterk!;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW.. Gratulerer med gutten!

Bruker å si til storebror på 10 år at han tok ut proppen fordi han ville ut,- han ble født 4 uker før termin p.g.av vannavgang...

 

Men det som var wow var at gutten er faktisk 3,4 kg lettere enn min og 14 cm kortere ved fødsel:-) Men det jevner seg etterhvert:-)

 

Kos deg masse sammen med vidunderet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...