Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hva i alle dager er det for noe med han Dom da? Virker jo som gutten er klin hakka gæærn! Han har jo merker på ryggen, så det er stor sjanse for at han blir mishandlet av en eller annen. Antakeligvis derfor han helte syre på Ric.. Men fyttirakker'n..! Håper Ric tar affære nå!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 hehe er helt i sjokk etter dagens episode her og.. i mitt sykefravær så er jo all aktivitet satt opp mot at eg MÅ se det.hehe... men lurer på om han dom kanskje blir plaget mye av en av de andre gutta der? får hvertfall inntrykk av det.. ric er så søøøøt:D
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Har samme "problemet" her.. Alt legges opp mot Home and Away =/ Akkurat da skal jeg sitte foran TV'en, med pus på fanget og kose meg. Ja, Ric er søt =)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Er helt hekta jeg !! Lurer på hvem som blir forelsket i Sally jeg..... En som visst nok skal være en del yngre enn henne.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 uæææ..fikk ikke med meg dagens episode jeg..krise hehe..d er så bare så kjekt så han helte syre over ric?hrregud..action jo..stakkar..ble han hardt skadet eller?
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Vet ikke.. Det sluttet selvsagt rett etter at Ric fikk syren på seg.. =/ Blir spennende å se i morra =)
babysjuk82 Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Vet at ric havner alvorli skadd på sykehuse men når og hva bner eg ikke. Sally blir sammen med broren til rachel.
babysjuk82 Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Vet at ric havner alvorli skadd på sykehuse men når og hva bner eg ikke. Sally blir sammen med broren til rachel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå