Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager er det for noe med han Dom da? Virker jo som gutten er klin hakka gæærn! Han har jo merker på ryggen, så det er stor sjanse for at han blir mishandlet av en eller annen. Antakeligvis derfor han helte syre på Ric.. Men fyttirakker'n..! Håper Ric tar affære nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe er helt i sjokk etter dagens episode her og..

i mitt sykefravær så er jo all aktivitet satt opp mot at eg MÅ se det.hehe...

men lurer på om han dom kanskje blir plaget mye av en av de andre gutta der? får hvertfall inntrykk av det..

ric er så søøøøt:D

Skrevet

Har samme "problemet" her.. Alt legges opp mot Home and Away =/ Akkurat da skal jeg sitte foran TV'en, med pus på fanget og kose meg. Ja, Ric er søt =)

Skrevet

Er helt hekta jeg !! Lurer på hvem som blir forelsket i Sally jeg..... En som visst nok skal være en del yngre enn henne.

Skrevet

uæææ..fikk ikke med meg dagens episode jeg..krise hehe..d er så bare så kjekt :)

så han helte syre over ric?hrregud..action jo..stakkar..ble han hardt skadet eller?

Skrevet

Vet ikke.. Det sluttet selvsagt rett etter at Ric fikk syren på seg.. =/ Blir spennende å se i morra =)

Skrevet

Vet at ric havner alvorli skadd på sykehuse men når og hva bner eg ikke. Sally blir sammen med broren til rachel.

Skrevet

Vet at ric havner alvorli skadd på sykehuse men når og hva bner eg ikke. Sally blir sammen med broren til rachel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...