Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Dumt spørsmål... Hvorfor skulle du ikke kunne det? Kan spise det du vil når du ammer.. Var bare før i tiden de sa du ikke kunne spise sånn eller slik.
mamman til to gutter Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Noen kan og andre kan ikke, eneste måten å være sikker på er å prøve.
mamman til to gutter Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Glemte å si til anonym som ikke skjønner hvorfor man ikke skulle kunne det fordi det var "før i tiden man måtte passe på hva man spiste", lurer på hvorfor mini har reagert sånn på alt som minner om løk inkl purre hvis det bare var "før i tiden" man måtte passe på hva man spiste??
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Herlighet! Det jeg mente var at man kan spise hva man vil! For å prøve seg fram om hva ungen tåler og ikke. De har nemlig sluttet å anbefale at man ikke skal spise løk,reker, kål osv lenger når man ammer. Skal jeg klippe å lime inn for deg eller? Siden du ikke tror meg. Alt er lov sånn i utgangspunktet. Om HI's unge reagerer på purre må hun jo bare prøve seg fram til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå