Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Vennene mine: er dei vennene mine? Kor nær er vi? Kven kan eg fortelja hva? Føler meg forvirra og skjøner ikkje kvifor
Monajenten Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Det er vondt å ha det sånn. Noen ganger føler jeg det på samme måten, og det er ekstra vondt når man egentlig ikke vet hvorfor det er sånn. Da er det liksom ingenting å gjøre med det.. Håper det ordner seg snart. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå