Gå til innhold

dere andregangs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kjente dere spark og liv første gang? i hvilken uke, mener jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente første gang bevegelser i uke 12, men så ble det helt borte i uke 13, og da kjente jeg det ikke igjen før jeg var 17 uker på vei, men da ble det ganske sterke spark.

Skrevet

Boblet litt i uke 18-19, men kjente ikke noe ordentlig før uke 21-22.

Trodde jeg skulle kjenne det mye før denne gangen, men morkaken ligger visst foran. Det gjorde den ikke sist :)

Skrevet

Jeg kjente små bavegelser/spark i uke 15.. I uke 17 kjente jeg det kjempegodt, og kjente det også utenpå magen og såg sparkene også:)

Skrevet

jeg kjente små dult i uke 16 og tydeligere spark i uke 17/18:)

Skrevet

Jeg kjente også bevegelse der inne i uke 12 ca, men så har det vært helt borte i noen uker.. Jeg tror kanskje jeg kjente litt i går og forgårs, men det kan ha vært luft.. Kjenner faktisk jeg blir litt bekymret, men skal på rutinekontroll i morra så vi får satse på alt er bra! (Legen min har UL apparat på kontoret.) Jeg er litt overnervøs denne gangen, siden to jeg kjenner mistet sin baby i 9. mnd (!!), og begge disse mistet med bare 2 ukers mellomrom. Etter det skjedde ble jeg plutselig litt obs på at det kan gå galt.. Sist gang jeg var gravid tenkte jeg at bare de 12 første ukene var over så går alt bra.

Skrevet

Jeg begynte å kjenne litt spark i uke 13.. Jeg syns d var kjempe tidlig, typen kjente også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...