Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 http://www.naturlighudpleie.no/omoss.html Og jeg understreker at hun er ikke moren min, tanta mi eller naboen:) Jeg har et atopisk barn og har utrolig god erfaring med produktene sine. Mellomste har aldri brukt kortison takket være kremene fra Anne-Karin:) Nå har jeg akkurat bestilt en solkrem som ble best i test hos Grønn Hverdag i fjor.
Ulme Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hvilken av kremene bestillte du? Beskytter de mot uva og uvb? Er den vannfast?
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Bestilte den som heter Solskinn fordi datteren min kan reagere på den andre så hun anbefalte denne. Det står ikke noe om den er vannfast...glemte å spørre også. Den beskytter mot både a og b og i tillegg er den superfin for de som plages med soleksem. Selv tåler jeg ikke solkrem i ansiktet og har derfor ikke smurt meg de siste 5 årene. Skal absolutt teste den på meg selv også
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Kremene kommer forresten godt ut i test hos gronnhverdag.no om jeg ikke husker feil :-)
~Maja Mor~ Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Så spennende, dette må jeg prøve!! Men hvilke kremer syntes du jeg skal kjøpe, har en baby på 8 mnd med AD.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Vet du hva Maja mor jeg synes du skal ringe henne. Hun er superhyggelig og kan sinsykt mye om hud og hvilken krem du burde prøve.
~Maja Mor~ Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Ja, da ringer jeg henne i morgen. Er veldig lei meg for at vi må bruke kortison på han. Prøver alt annet! Har fått Protopic (har du hørt om den), men den hjalp desverre ikke. Den er uten kort.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Nei jeg kom over kremen hennes helt tilfeldig. Hun var hos besteforeldrene sine og var som vanlig helt jævlig i huden. De hadde denne kremen og når jeg hentet henne 3 dager senere så hun nyfødt ut. Det var helt utrolig effekt. Har lett etter siden hennes i 1 år nå, men fant den først tilfeldig på grønn hverdag sine sider:)
~Maja Mor~ Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Kjempespennende. Skal ta kontakt med henne!! Babyen min klør og klør.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Spennende:) Gi meg en oppdatering når du har testet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå