Gå til innhold

Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du! :)

Hvor lang oppsigelsestid har du?? Det minste du har krav på er lønn for oppsigelsestiden. (som oftest 3 mnd) I tillegg skal du ha for tort og svie, og for ikke å gå til sak mot dem. Jeg ville krevd 5 mnd lønn + de 3 mnd du faktisk har KRAV på!!

2 mnd er å håne deg!

Hva sier advokaten din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke spesifisert oppsigelsestid i kontrakten, så da har jeg "dessverre" bare 1 mnds oppsigelse..

Ja er jo sånn jeg også tenker. Dersom jeg ikke får mere enn 2 mndslønner så synes jeg også det bare blir hån... Da går jeg heller rettens vei så de får dratt bedrifta si nedi søla, bare av prinsipp...

Skulle egentlig hatt bare 6 mnds foreldrepermisjon, og så skulle pappan ha 4 mnd. Men dette har vi jo ikke råd til dersom jeg blir arbeidsledig.. Så det er jo mange ting som blir umulig på grunn av dette. Vi skulle også overtatt huset etter mine forledre, men vi får jo ikke 2,5 mill i lån på bare 1 inntekt.....

Og det er jo faktisk ganske grovt å sparke en gravid, sykemeld ansatt...

Får vite av advokaten min i morra hva ho syns, men regner med ho er enig med meg.. Ho har jo til og medt tilbudt meg jobb som hennes personlige sekretær fra høsten av dersom ting løser seg (bare fordi ho liker meg, for jeg har ikke en slik bakgrunn hehe;0)

Skrevet

*dytte* for junimams* =0)

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...