Nim83 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Åh... Jeg har sett fosteret mitt. Var kortere på vei en anntatt. 6+3 og termin 13.des og ikke 10.des. Men det spiller ingen trille.. Alt var perfekt, akkurat som det skulle være... Hjertet slo i kjapp og fin frekvens.. Tenk at den lille hoppende klumpen skal bli vårt barn... Hjelpes, det er overveldene.. Tårene trillet og følelsene veltet opp i meg da jeg så hjerteaktiviteten...... Herlig.. Så humøret er et ganske annet enn ista!
Promp Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Så utrolig gøy! Vet hvordan du har det! Var på Ultralyd forrige uke selv, og det er ganske stort! Masse lykke til!!!
Renana Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Så flott, gratulerer så mye skjønner godt den følelsen av å se og høre ungen sin på UL ja, den er ganske overveldende Godt det ikke var mer enn tre dager da kjedelig å bli satt tilbake flere uker vil jeg tro, hehe
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Gratulerer:-) var på ul sist uke, moro å se at hjerte slo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå