Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Kom akkurat tilbake fra et jobbintervju, feeling good, ser meg så i speilet og oppdager at jeg har prislappen på buksa dinglende bak på rumpa, ha ha ha.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Haha, jaja, da ser de i alle fall at du har "investert" i intervjuet ved å kjøpe ny bukse =P
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 ja he he, får håpe de ser på det sånn! Er nå utrolig flau...
Feita Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Hi, hi. De skjønner nok at du var litt nervøs o.l. De kan jo ikke ta det på noen annen måte enn med humor.. Lykke til og håper du får jobben!
lillegull:) Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 heheh.. huff.. du topper ikke denne.. jeg skulle søke jobb og hadde printet ut søknaden og skulle sende den avgårde.. hadde også printet ut en mail med en masse grove vitser som jeg hadde fått av ei veninne som jeg skulle ta med på jobben å vise frem.. dagen etter skulle jeg hente de vitsene før jeg skulle dra avgårde men de var borte.. gjett hvor de var liksom.. jo.... i konvulutten med søknaden. blei litt stressa da gitt. hørte aldri noe derfra heller.. rart det der..haha
Northernlights Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 hehe! Her i USA er det populært bland "african american" å gå med prislappen dinglende fra capsen. Så du får bare late som om det er trendy ;o)
Monajenten Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Hahahahahahahahahahahaha lillegull, får håpe det ikke var en jobb du ønsket deg VELDIG masse;-) Kan tenke meg det var noen sjokkerte arbeidsgivere som satt og vurderte deg:-p
Gjest Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Huff da! Men det er jo ikke negativt at du vet å kle deg for anledninger. ;o)
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 22. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2008 he he he, unnskyld men det er noe i det der med felles skjebne, felles trøst. he he.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Jeg skulle på eksamen, muntlig for noen år siden.. Første mann inn kl 0800. Stod opp tidlig, trøtt som jeg var tuslet jeg på badet og ordnet meg.. Hadde på litt "brunkrem" og sminke.. Kom hjem, gikk på do - og kikket meg i speilet.. Der ser jeg at jeg er flekkete i ansiktet og halsen. Jada, jeg hadde ikke smurt utover kremen.. Følte meg kjempe smart gitt.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå