Gå til innhold

Gratulerer til alle dere som er blitt mamma-er selv 9 dager over og lei av å vente


samsons mamma

Anbefalte innlegg

Det er kjempekoselig å logge seg inn og se så mange av dere etterhvert har blitt foreldre. Ser ut som noen føder før tid og andre noen dage over. Alt tydde på jeg skulle fødde før tid, men er nå 9 dager over og veldig lei av å vente. Vil jo gjerne se den lille guldklump, som etterhvert er blevet stor i mammas mage. Håper det snart blir min tur, andre der føler det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så koselig innlegg :)

enig!

jeg er selv 5 dager over termin.. førstegangs så :)

ikke lei magen men spenningen er for mye..

vil så den,holde den., se den i armene på pappaen sin,bli kjent med den - vite om vi får en sønn eller datter.. :)

Lykke til, håper vi også får babyene våre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er selv 8 dager over ultralyd termin... og første mann. Kjempe lei av å vente på lille gutten min. Får ikke kynnere en gang:( er redd vi må sette ham i gang. Håper han kommer snart nå! Har prøvd alt for å få ham ut men det hjelper ikke så lenge han ikke er moden for å komme ut desverre:( Men kjekt å se at det er så mangen her som har fått sine små nurk ut!! Håper jeg og skriver inn her igjen snart med den gode nyheten;) Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte 9 dager på overtid så det kan være akkurat i dag som er din dag:-) Lykke til med fødselen. Det å bli mor er det største jeg har vært med på! Min kom 8.april og vi storkoser oss hjemme med amming og kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 1 dag på overtid, så jeg tar det hele litt med ro selv om jordmor har sagt at denne jenta blir nok stoooor..... Men det jeg er lei av er alle som ringer og spør, og om jeg står i dusjen og ikke tar telefonen tror de at jeg har født allerede.... Jeg gir da beskjed når dette skjer...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deiligt å se jeg ikke er den eneste, som begynner å bli lidt utålmodig. Er 1 barn på meg og, gleder meg til å se om det blir en gutt eller jente. Er estimert til å veie 4,5kg sådan pt, så håper det snart er tid eller at de har estimeret lidt feil da! Gleder meg uansett, har ikke mange kynnere men masser av liv og det er koselig. Skal til jordmoder i morra og håper da jeg får tid til igangsetting mandag, så jeg har noe å "se frem" til hvis intet skjer innen da. Håper dere snart føder og skriv endelig så vi får en oppdatering:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...