Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Uansett om det er lov eller ikke, så hadde jeg nok ikke tatt han med usikret nei. Men det er jo mulig å installere seler da.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Kan jeg aldri tro...ikke ville jeg tenkt tanken heller =P Det er jo ganske strenge regler når det gjelder trygging av barn i bil.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Nei, ikke nå lenger, tror jeg. Men for inntil et års tid siden var det faktisk helt lovlig. Galskap.
Dotten Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Selv om det ikke er påbudt med sikkerhetsbelter i veteranbiler, så er det påbudt å sikre barn under 4 år i bil.....! Så jeg tolker det sånn at dere må sikre han i veteranbilen deres ja
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Svigers har en veteranbil som de tok datteren min på 5 år med i. Er det nødvendig å si at jeg ble ganske hysterisk? Belter er det ikke og ikke skal de ha belter i den. Ga klar beskjed om at ingen belter = ingen biltur for mine barn. Så spørs det bare om de gidder å høre på meg=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå