Noah 21.05.08 :) Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 I såfall hvordan føles/kjennes det ut?? Når er det vanlig at det skjer?
april08baby Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 En kan merke når hodet går ned i bekkenet, men tror det er vanskeligere å kjenne selv om hodet er festet. Jordmor/lege pleier å sjekke dette. Noen kan merke at babyen flytter seg mindre rundt i magen når hodet er festet. Hos førstegangsfødende er det vanlig at det skjer tidligere. (uke 32 hos meg sist gang) men hos 2.gangs/flere fester det seg seinere og noen ganger ikke i det hele tatt før fødsel.
Isabella12 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjente det overhodet ikke, og trodde babyen fortsatt lå i seteleie da jeg var på ekstra ultralyd for å sjekke.
Stoltmai mamma:) Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hei... jeg va på kontroll forrige uke hos JM, hun lagg med hodet ned, men hade ikke festet seg, va på kontroll i dag hos legen min, da hadde hodet festet seg, lagg godt nede i bekkenet sa han, og hodet var veldig godt festet... er 37+2 i dag.. jeg har ikke merket noe spesielt, har til tider kanskje hatt litt mer nedpress, ellers ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå