Gå til innhold

Til dere i nordnorge :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal reise nordover og lurer litt på hva dere har i vognene der.

Her jeg bor er det så varmt om dagen at det ikke er behov for lammeskinnpose .Bruker dere det enda i nordnorge eller blir det for kaldt for den lille uten?

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor langt nord du skal...Vet iaf at det enda er mye sne i Bodø da sambo har familie der.Er nok lurt ha med lammeskinnsposen da:)

Skrevet

Hei!

Det spørs hvor du skal. Her oppe i funnmark er det fortsatt vinter. 50 cm med nysnø denne uka. Hvordan det er nordland og troms må du spørre andre om:)

Vi bruker ennå vinterpose og klær ja. Det blir fort kaldt uten.

Skrevet

Jeg bruker voksipose ennå, det fungerer fint ;-) Men i verandavogna har jeg lammeskinn, og han er ofte litt svett når jeg tar ham inn. Men så har jeg en varm baby da, bruker kun body og strømpebukse (og lue, skjerf og votter sef) i vogna ;-)

Skrevet

Dette er ikke for å være frekk altså men hvor til Nord Norge skal du? Nprd Norge er stort..... så vanskelig å si...

Men jeg bor i Alta og her er det enda endel sny og alt fra noen minus til 5-6 pluss grader.

Jeg har en liten en som ikke er så veldig glad i å ligge i vogna så ve er ikke på noen trille turer, men i byen, inn og ut av butikker/kjøpesenter. Da har jeg bare ull skinnet nederst i baggen og en dyne over, men da har han jo ute klær på seg når vi er ute også kler jeg av han når vi kommer inn...

MEN hadde han vært en vogn unge å vi hadde trillet mye hadde jeg nok brukt voksi posen og fleece dressen hans på.

vet ikke om dette var noe til hjlep, men her er nå vær rapporten fra Alta i dag:-)

God tur

Skrevet

oj, jeg glemte å skrive hvor jeg skulle.. hehe. jeg reiser til mo i rana..

tror jeg bare pakker den ned jeg, bedre med litt for mye enn litt for lite :)

Skrevet

Mamma og de bor i det område. det er fint vær der nå, men været skifter fort nå så tidlig så jeg ville nok pakket ullposen ja.

Som du sier bedre med for mye enn for lite, å det skifter fort der disse mnd.

Håper dere får en fin tur, missunner dere egentli turen kjenner jeg:-)

Skrevet

Vi bor i Bodø og jeg har ett tykt ullpledd i bunnen av vogna, og så har jeg ett babyullteppe over og så vogndyna. også vogntrekket og noen ganger regntrekket :)

Liker å ha på mini ordentlige klær, slik at jeg kan sette ham opp når han våkner :) han er så nysgjerrig og vil gjerne se seg rundt :D

Skrevet

Værrapport fra Mo i Rana:

Nyydelig vårvær med noen - ikke mange - varme, og stor deilig sol! :)

Vi bruker fortsatt voksiposen, men ingen dress e.l på ungen. Han sitter mye, så da har han på en jakke (i tillegg til lue, hals og votter).

Været varierer fort her, da, men nå er det bra lenge siden vi hadde minusgrader, hvertfall! :)

God tur! Ikke ta med deg skitvær når du kommer, da! ;)

Skrevet

du atte jeg tar med meg dette nydelige været vi har her nede i østlandet.steik sol og 15 varmegrader :)

guuu det er deilig at våren endelig er kommet tilbake :)

men oj, så vanskelig det er å finne de rette klærne for å ha på ute for disse småtassene :)

Skrevet

Flott! Vi trenger litt fler varmegrader! :)

Ja, syns også det er litt vanskelig med påkledning nå. Blir jo fort kaldt når man bare ligger/sitter i ro, og varmt og godt for oss som går :)

Skrevet

Masse sne i bodø? nei,e knallsol å 13 grader her i dag,deili =)))

Skrevet

jippi, endelig en altaværing her inne:-)

hilsen en til...

Skrevet

Ja, i Bodø er det da virkelig varmt idag. Også vindstille! :-D Så ikke en snøflekk jeg.

Skrevet

God tur, da! Håper flyreisa og dåpen går fint.

Snakkes når dere kommer hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...