Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om keisersnitt som ikke er fysisk nødvendig?Jeg har få meninger om emnet og har lyst til å høre litt argumenter for og mot. Legger det her på anonym siden det sikkert finnes noen med sterke meninger. Supert hvis dere gidder!

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg ikke man skal ha for mye meninger om så lenge man ikke er i situasjonen selv. folk har forskjellilge følelser og opplevelser av ting, og hva som er naturlig for noen, er uoverkommelig for andre. Vi vet ikke hva som er andres beveggrunn for valgene de tar, og så lenge man ikke har gått en mil i deres sko osv osv.

Mitt bidrag til debatten blir da at vi ikke skulle diskutere dette... Ikke helt det HI var ute etter, da men.

Skrevet

Fair enough. Men jeg tenkte kanskje det er noen som har født ved hjelp av keisersnitt uten å fysisk behøve det, som kunne dele motivasjonen sin for operasjonen. Og så er det sikkert noen som har hardnakkede protester, og det er jo interesant å høre den argumentasjonen også. Det har selvsagt ikke KUN akademisk interesse, vi føder STORE barn i familien, og jeg begynner å opparbeide meg en alvorlig revningsangst. Lurer også på hvordan vanlig fødsel vs. KS påvirker sexlivet og andre funksjoner i etterkant. Vet lite, og har lyst til å kunne gjøre meg en mening. Skal selvsagt diskutere det med JM også, men det er alltid nyttig med innspill fra alle kanter. Tenkte at så lenge folk fikk være anonyme, er tersklen for å dele tanker litt lavere..

Skrevet

Dersom du ønsker å vite mer om erfaringer med keisersnitt anbefaler jeg deg å gå inn på BIM (www.barnimagen.com) og lese på forumet som heter : keisersnittdebatten. Der finner du mange som har hatt keisersnitt pga angst, overgrep osv....

Skrevet

:-) Ser nå at det ligger ikke bare en, men to ganger i menyen til venstre. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...