mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 fra morra til kveld... kjennes ut som om noen strammer til over magen, ryggen og hoftene med noe.. kjennes ut som om det klemmer sammen alt... noen er veldig vonde, men andre kun strammer... har hatt det slik hver dag i 10dager... begynner å bli lei av det... hender de er regelmessige, men kun for en time eller to, og så blir det uregelmessige igjen.... er 31+1 i dag... og tar det med ro, går nettstudier så gjør ikke noe spesielt om dagen... flere?
Anitahar2barn Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Ja har hatt det lenge nå. Kjempe kjedelig. Nå begynner jeg å bli vant til dem da. Jeg har mensensmerter i tillegg. Fødselen kommer vel til å gå fort :-) Forhåpentligvis..
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 hadde rask fødsel sist... og har 10mil til sykehuset, så det trenger ikke gå fortere denne gangen syns jeg... 3,5time sist... vannet gikk etter en halv time, først da ble det vondt nok til at jeg skjønte at ting var i gang,,
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 noen ganger klarer jeg ikke engang å reise meg fordi de er så vonde men ikke som riene jeg hadde sist da, så det er vel bare slik det skal være for meg
Grateful mom Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Jeg har hatt hyppige kynnere siden rundt uke 20, og veldig hyppig i det siste (uke 35 nå). Ingenting som skal til før jeg får en kynner, spesielt hvis jeg må tisse. Men i natt kjente jeg at de var skikkelig ubehagelige, nesten på grensen til vonde, og jeg har vel hatt 2-3 søvnløse timer i løpet av natten hvor jeg har ligget våken og kjent etter.. huff... holdt på å sovne hele tiden, også akkurat rett før jeg sovner kommer kynneren og vekker meg igjen... Får håpe livmora trener godt nå da...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 jeg å har det sann.. fryktelig vondt og slitsomt, jeg er bare 29+6 så jeg er litt nervøs når det tar seg opp, vil ikke ha så mye for tidlig født unge.. (forrige mann kom før også) men jeg satser på at jeg bare skal plages med kynnere i 2-3 mnd til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå